Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15151Neuznaná reklamace skartovačky SENCOR SSK 060

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2017, před 8 lety

Emil Pospíšil

Znění stížnosti

Po několikadenním vlastnictví /10 dnů/ jsem zboží /skartovačka SENCOR SSK 060/ zaslal zpět dodavateli /prodejci/ a reklamoval tři závady:
- nevypíná spínač AUTO
- vysoká hlučnost
- snížená kvalita řezání
prodejce zjistil další /v pořadí čtvrtou/ závadu
- pošozena izolace napájecího kabelu,
tato závada vznikla jako důsledek předcházejících távad /nutnost vypínání vytahováním ze zásuvky/.
Dodavatel se vůbec nepokusil závady odstranit /zařízení nebylo rozděláno/, ani se k nim nevyjádřil.
Omezil se pouze na konstatování "že zařízení vykazuje nadměrné známky používání a stav neodpovídá běžné míře použití" a zařízení /skartovačku/ zaslal zpět se závadami tzn. neopravenou.


Produkt

skartovač Sencor SSK 060 v.č. 8590669173808


Požadované řešení

výměna za bezvadný výrobek nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2017 10:59, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 14:33, před 8 lety

Dobrý den.
Zboží bylo zakoupeno 18.10.2016, do reklamace bylo přijato 1.11.2016. Tedy po cca 2 týdnech. Zboží bylo ve stavu nadměrného opotřebení, spíše dlouhodobému intenzivnímu používání a tedy nebylo možné uznat jako záruční reklamaci. Lze doložit fotografiemi stavu výrobku. Byla Vám sdělena i možnost si vyhotovit znalecký protiposudek.
Naše stanovisko trvá, na zboží v takovémto stavu byla možná pouze placená oprava a to výměnou za nový kus.
S pozdravem Novosad Milan, vedoucí reklamačního oddělení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2017 17:43, před 8 lety


Emil Pospíšil

Sdělení "o možnosti vyhotovit si znalecký protiposudek, nebo placené opravě a to výměnou za nový kus" slyším poprvé.
V případě soudního sporu, doložím rekl. protokol.
Znovu opakuji, že zařízení je vybaveno proti přehřátí a tudíž, kdyby bylo zcela funkční nebylo by možné jej "nadměrně" opotřebit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2017 08:52, před 8 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:22, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.