Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.7.2016 jsem přes portál Slevy z hor zakoupila 3x voucher (2x dospělý, 1x dětský) v celkové hodnotě 2325 Kč na pobyt v hotelu Petřín v Jablonci nad Nisou. Pobyt jsem řádně emailem rezervovala s čísly voucheru a emailem jsem dne 14.7.2016 dostala potvrzenou rezervaci na pobyt od 14.-18.8.2016.
Dne 18.7.2016 jsem od hotelu Petřín dostala email s tím, že všechny rezervované pobyty byly zrušeny.
Dne 21.7.2016 jsem napsala na email slevy z hor reklamaci pobytu a žádala o vrácení celé částky 2325 Kč. Dne 25.7.2016 mi bylo odpovězeno, že děkují za dodání všech podkladů pro vyřízení reklamace a že tato bude vyřízena do 30 dnů.
Což se samozřejmě nestalo. Nadále jsem se snažila reklamaci s nimi emailem řešit, komunikovala se mnou jakási p. Vlčková. Poslední komunikace emailem proběhla dne 16.8.2016 a pak už nikdo nereagoval....
Následně jsem se z internetu i TV dozvěděla o podvodu v celé této kauze.
Žádala jsem poté ještě i přímo p. Chudobu dne 26.8.2016, na email podpora@slevyzhor.cz, že ho opětovně prosím o vrácení peněz, protože jsem měla pobyt pro sebe a své dvě děti a vzhledem k tomu, že žiju sama s dětma, je pro mě ztráta této částky opravdu citelná....
Pobyt v hotelu Petřín v Jablonci nad Nisou v termínu 14.-18.8.2016. 3x voucher (2x dospělý, 1x dětský, to celé v hodnotě 2325 Kč. Vouchery č. 379 906 212, 738 414 272, 549 985 687.
Žádám o okamžité vrácení celé částky 2325 Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka zakoupila pobyt v uvedeném hotelu prostřednictvím slevového portálu slevyzhor.cz, upozorňujeme, že tento slevový portál byl zablokován na žádost Policie ČR pro důvodné podezření z podvodného jednání. Pokud spotřebitelka zakoupila vouchery, za které jí nebylo poskytnuto plnění, je třeba se obrátit na nejbližší oddělení Policie ČR, kde bude věc zadokumentována.
Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.