Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15165SD KARTA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2017, před 8 lety

Mariam Torosjan

Znění stížnosti

Na portálu mám uložené peníze na zákaznickém účtu, jelikož zakoupla SD kartu,ale nedostala ani kartu ani penize. Zajímalo by mě, zda je nějaká možnost dostat peníze zpět?
O kontakt s portálem jsem se pokoušela, ale marně.


Produkt

SD KARTA


Požadované řešení

VRACENÍ PENĚZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2017 09:08, před 8 lety

Společnost, která provozovala slevový portál, se nachází v současné době v insolvenčním řízení. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila neprodleně svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 13:48, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.