Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pulce listopadiu lonskeho roku jsme zakoupili roboticky vysavac Sencor za 5 tisic v prodejne elktro Planeo Kladno .Po mesici vysavac se nedokazal pripojit na nabijeci stanici a tak jsme reklamovali , po 14 dnech byl vysavac vracen neopraven ze byla zjistena oxidace kterou jsme zpusobili my a oprava je moznaza 1900kc, podotykam ze vysavac sel do reklamace funkcni a kdyz jsem ho prinesla domu tak uz ani nevysaval !!! Opet jsme reklamovali s tim ze si 1900kc zaplatime za opravu a po 14 dnech se opet vratil neopraven ze po rozebrani byly zjisteny spatne senzory adalsi jine zavady a nevyplati se oprava a reklamace opet zamitnuta.Tak ze jsmevysavac meli 1 mesic a podle servisu ho mame vyhodit!!!!
Uznani reklamace a oprava vysavace
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.