Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15168Poškození mobilu při záruční opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2017, před 8 lety

Radim Dvořák

Znění stížnosti

Dne 30.11.2015 jsem u společnosti CZC koupil mobilní telefon LG G Flex 2. V prosinci 2016 se mobil najednou vypnul a nešel již dále zapnout a tak jsem ho 27.12.2016 úspěšně reklamoval u prodejce s výsledkem: Provedena výměna PCB Assembly, obnoveno tovární nastavení, uvedené závady se již neprojevily, test - OK. Mobil jsem si vyzvedl 17.1.2017.

Mobil jsem doma následně vyzkoušel a bohužel jsem zjistil, že mobil ztrácí signál a restartuje se. Takže jsem ho znovu 10.2.2017 reklamoval. Reklamace byla vyřízena dne 7.3.2017 s výsledkem: Provedena výměna základní desky. Dále byla zjištěna opotřebovaná baterie a je nutná jení výměna. Na opotřebení se záruka nevztahuje.
Mobil jsem opět doma následně vyzkoušel a bohužel jsem zjistil, že musí být neustále v nabíječce, jinak nejde zapnout.

Z výše uvedeného dle mého názoru vyplývá, že 17.1.2017 byl mobil včetně baterie dle testu v pořádku. Následně jsem ho reklamoval znovu a najednou byla baterie poškozena. Protože mobil byl většinu času na reklamaci a neměl jsem ho k dispozici, tak jsem baterii nemohl poškodit.

Následně jsem poslal na společnost CZC stížnost s provedenou reklamací, kde jsem popsal výše uvedené. A žádal jsem o informaci, jakým způsobem dále toto řešit (tedy situaci, kdy mobil fungoval bez problémů, následně byl reklamován, po první reklamaci bylo uvedeno, že mobil je OK a při reklamaci několik dnů po první byla následně dle protokolu poškozena baterie). A že vše je uvedené a popsané v daných reklamačních protokolech.

V obdržené odpovědi bylo jen napsáno, že pokud nesouhlasím s provedením reklamace, mám se obrátit na instituce ochraňující spotřebitele.


Produkt

Jde o mobil LG G Flex2.


Požadované řešení

Z důvodu, že jsem mobil od doby první reklamaci (tj. od prosince 2016) až do dnešního dne měl u sebe jen pár dní - a protože mobil se mně z reklamací vždy vrátil nepoužitelný, tak jsem si již musel i z pracovních důvodů koupit jiný. Žádám tedy o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2017 06:02, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 09:11, před 8 lety

Dobrý den pane Dvořák.

K žádnému poškození baterie v servisu nedošlo. Baterie vašeho zařízení neprošla testy výrobce, neboť je nadměrně opotřebená - na opotřebení či spotřebování se záruka nevztahuje. Výrobce garantuje životnost baterie 6 měsíců. Pro správnou funkci zařízení je nutná výměna baterie .

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2017 10:31, před 8 lety


Radim Dvořák

Dobrý den,

s vaším vyjádřením bohužel nesouhlasím. Pokud jde o baterii, tak dle mého názoru není v tomto případě snížena životnost baterie (nejde o pokles kapacity), ale o materiální vadu (baterie je zničená) a tedy o záruční dobu 24 měsíců. Ale toto je pouze můj pohled.

Jiná věc je ta, že až do doby 1.reklamace byla baterie v pořádku, mobil byl reklamován z jiného důvodu a ani v reklamačním protokolu (který mám k dispozici a můžu ho doložit) není o poškozené baterii ani zmínka. A tedy předpokládám, že baterie byla v pořádku. A pokud ne, je otázka, jakým způsobem byla reklamace provedena (když jsem navíc z důvodu ztrácení signálu musel mobil ihned reklamovat znovu). Ale baterie byla stále v pořádku. Po druhé reklamaci a další výměně základní desky se mně baterie vrátila poškozená (a nepoužitelná). Je tedy otázka, co se z baterií stalo v servisu.

Dle mého názoru je tedy zřejmé, že k poškození baterie došlo při druhé reklamaci v servisu (ať už je důvod jakýkoliv) a tedy bych za toto poškození neměl být zodpovědný).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:23, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.