Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15170Podvodné a neetické jednání firmy Dateyard, AG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 8 lety

Pavel Prag

Znění stížnosti

Tak jako ostatní jsem si nepřečetl obchodní podmínky a koupil si na měsíc členství,po měsíci mě moje banka hlásila neoprávněný pokus o stržení peněz z mého ůčtu,tak jsem to začal řešit,Společnosti jsem vypověděl smlouvu emailem support@dateyard.com .zajimavé je ,že na jejich stránkách tento email je uveden,ale v obchodních podmínkách,které zasilá na jejich email to chybí.Na tento email mi odpověděli:


Katka Support (dateyard AG)

15. 2. 15:23 CET

Ahoj Bunkrypol,

děkujeme Ti za tvou zprávu,

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 10.03.2017.

Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlasit jako premiový člen!

Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!

S pozdravem,

Katka

firma mi bohužel nebyla schopna zaslat funkční odkaz k další platbě k další platbě za druhý měsíc tak mi zablokovali učet.
Po zaplacení mi odblokovali učet a já jsem se ještě dotazoval jestli výpověd platí,odpověděli toto.



Katka Support (dateyard AG)

3. 3. 10:37 CET

Ahoj Bunkrypol,

děkujeme Ti za tvou zprávu,

Tvou výpověď jsme přijali a zpracovali. Tím tvé členství vyprší dne 10.03.2017.

V současné době neevidujeme nesplacené pohledávky.

Můžeš se samozřejmě kdykoliv znovu přihlasit jako premiový člen!

Bylo by přece škoda již dále neflirtovat!

S pozdravem,

Katka

všimněte si,že mi sdělují,že výpověd platí,nic jim nedlužím a že se můžu přihlásit jako premiový člen.

dne 10. 3. 2017, 15:15:18
mi přišlo toto


Pavel, objevil se problém s tvojí platbou


Vyrovnat otevřenou objednávku

Bohužel tvoje platba platební metodou Kreditní karta nefungovala. Prosím vyrovnej čekající platbu pro tvé deine Premiummitgliedschaft ve výši co nejdříve.

Členství:
1 měsíc
Očekávaná částka:

Uhraď prosím otevřenou částku a my odblokujeme ihned tvé konto.

Vyrovnat otevřenou objednávku

Z toho je vidět,že firma Dateyard, AG se znovu pokusila o nelegální výběr z mého učtu,žádal jsem vysvětlení s tím,že toto jednání považuji za pokus o krádež,firma nereaguje,přitom kvůli platdě ochotně posílala číslo svého konta a další věci
poté jsem jim posílal toto:

Tímto žádám společnost Dateyard, AG o vymazání veškerých mách osobních ůdajů.


Tímto sdělením Vám odnímám souhlas se mých zpracováním osobních údajů.



bunkrypol3

firma nekomunikuje

doufám že toto odnětí souhlasu platí

Dále bych potřeboval vědět,čeho se firma Dateyard, AG dopouští,když moje osobní ůdaje předá dalšímu subjektu a čeho se tím dopouští další subjekt


pro ostatní ještě jeden jejich email
na můj email:


Dotaz.
jelikož jste mě za první měsíc mého VIP členství j nikým neseznámili,ani mě
nepřišla od žádné u vás zaregistrované klientky odpověd,považuji to z vaší
strany za nesplnění vašich závazků.Při uzaviraní platby,tam bylo napsáno,že
polkud nebudu mít s nikým schůzku,tak mi vrátíte peníze.
Mám to tedy chápat,že platba mi bude vrácena.
Protože za mých 499kč jsem nedostal nic
S pozdravem Bunkrypol 3

odpověděli toto:


Ahoj Bunkrypol,

děkujeme za tvou zprávu.

Aby byly splněny všechny podmínky záruky, je třeba mít plně vyplněný profil (vyplněný profilový text, který vás a vaše zájmy dobře vystihuje, oblasti "Osobní" a "vzhled" komplentě) a to po dobu nejméně šesti měsíců. Ve stanovené lhůtě musíš mít ve svém profilu povoleno nejméně pět profilových fotografií. Také musíš kontaktovat nejméně sedm různých členů z vaší oblasti (v rámci 100km) a tvék věkovém rozmezí (-5 / + 5 let) a to za každý týden tvého členství, tak aby mohlo dojít ke schůzce. Pokud splňuješ všechny podmínky a stále nedošlo k žádnemu dobrodružství, vrátíme Ti veškeré náklady za celou dobu tvého členství. Záruka zaniká devět měsíců od první registrace.

S pozdravem

Katka


Produkt

seznamka


Požadované řešení

vymazání mých osobních a bankovních udajů,které firma Dateyard, AG zneužvá


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2017 09:59, před 8 lety

Společnost musí dodržet podmínky (záruka vrácení peněz), ke kterým se v nabídce zavázala. Byla-li tato inzerovaná záruka upravena odlišně v reklamě a v obchodních podmínkách, použije se dle § 1812 odst. 1 občanského zákoníku výklad pro spotřebitele nejpříznivější. Byly-li podmínky záruky úspěchu během trvání smlouvy změněny, je možné tak učinit pouze v případě, pokud tak bylo při sjednávání smlouvy ujednáno, bylo-li stanoveno, jak tato změna bude spotřebiteli oznámena, a bylo-li spotřebiteli založeno právo změny odmítnout a závazek z tohoto důvodu vypovědět. Nepřihlíží se k ujednání, které s takovou výpovědí spojuje zvláštní povinnost zatěžující vypovídající stranu.

Společnost rovněž musí respektovat rozhodnutí spotřebitele závazek ukončit. Pokud společnost výpověď smlouvy akceptovala a neexistuje-li jiný právní důvod, na základě kterého by mohla společnost vymáhat údajnou dlužnou částku, není spotřebitel povinen nic platit. K prokázání toho, že smlouva byla již vypovězena, bude vhodné si uchovat email, ve kterém společnost výpověď potvrdila.

Dále je vhodné společnost písemně požádat o odstranění svých osobních údajů z její databáze. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat, neboť nemá právní důvod, na základě kterého by mohla osobní údaje zpracovávat (bez souhlasu spotřebitele není možné zpracovávat jeho osobní údaje, protože smluvní vztah byl výpovědí ukončen pohledávka společnosti je vymáhána neoprávněně). Zpracováním osobních údajů se pak myslí široký okruh činností, jakými lze s osobními údaji nakládat (shromažďovat je, předávat, používat, upravovat atd.).

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 11:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.