Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.12.2016 jsem na prodejně reklamovala mobil.
Na reklamacnim listu je psané, že v případě nedostatku náhradních dílů se reklamacni lhůta prodlužuje na 60 dnů. Těsně před uplynutím 30 dnů napsali SMS že nemají dostatek náhradních dílů, tudíž se to protahuje na 60 dní.
Po uplynutí 60 denní reklamacni lhůty jsem na prodejnu jela, jelikož se neozvali a dovolat se k ním byl problém, buď telefon zavěsili nebo právě tel číslo hovořilo.
Dne 16.2. 2017 jsem tam byla osobně s tím, že si jdu vyzvednout Mobil.
Prodávající mi sdělil, že Mobil nelze opravit a musím odevzdat veškeré náležitosti ( měla jsem vše s sebou ,tak jsem odevzdala vše co k tomu patří, bohužel mi vzal i originál lístek o zaplacení ). Přebral si všechny věci s tím, že to pošle na Sony. Chtěla jsem vrátit peníze, což prodejce odmítl mi něco vydat a oznámil, že během týdne se mi ozvou a bude mít dobropis, který podepíší. S tím jsem nesouhlasila, jelikož nejsem místní a nehodlám tam jezdit. Tak po domluvě jsem mu dala číslo účtu. (A to neřeším paměťovou kartu, která byla v mobilu a přímo jsem se ptala prodejce jestli jí tam můžu nechat )
Reklamaci řeším 3mesice a pořád nemám vrácené peníze, neustále tam volám a stejně nic nevyřeším. Na začátku března tam šla Česká obchodní inspekce na základě mé stížnosti, obratem ještě téhož dne mi volali,a uznali že prodejce porušil spotřebitelský zákoník a nyní je ve správním řízení. Během 30 dnů mi mají poslat vyjádření. Ale co z toho když můj případ není vyřešen. Byla jsem i na policii ale ti mě poslali na okresní soud. Totu volbu budu přes soud budu řešit jako poslední variantu. Jelikož Mobil i s kartou stojí necelých 10.000 Kč.
Chci vrátit peníze
|
Tweet |
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná a jako způsob vyřízení reklamace bylo uznáno odstoupení od smlouvy, ruší se kupní smlouva od počátku. V takovém případě si strany vrátí poskytnutá plnění.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.