Společnost


Shell Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15175Pes opakovaně na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 8 lety

Dominik Kotala

Znění stížnosti

Dobrý den chci si stěžovat na místní manažerku v Hlučíně byl jsem tam poslán z úřadů práce na to že hledají venkovní obsluhu s tím že jsem to nemohl odmítnout protože jsem měl zkušenost z jiné pobočky. S tím že na pobočce v Hlučíně jsou pro klienty což jsem byl a pro žadatele práce velmi ostří a nekontaktní mi nepřišlo normální že 5x během měsíce jsem přišel do prodejny chtěl jsem mluvit s Manažerkou pobočky na kterou jsem minimálně vždy 20minut čekal v prodejně jsem si udělal kávu a v tom ke mě vyběhl vždycky pes z poza pultu...


Požadované řešení

Přísný zákaz nošení psa do prodejny a ostatních klienstkých míst. Pes je chrt, a má auto ať si ho nechává v autě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 10:40, před 8 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 11:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.