Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den chci si stěžovat na místní manažerku v Hlučíně byl jsem tam poslán z úřadů práce na to že hledají venkovní obsluhu s tím že jsem to nemohl odmítnout protože jsem měl zkušenost z jiné pobočky. S tím že na pobočce v Hlučíně jsou pro klienty což jsem byl a pro žadatele práce velmi ostří a nekontaktní mi nepřišlo normální že 5x během měsíce jsem přišel do prodejny chtěl jsem mluvit s Manažerkou pobočky na kterou jsem minimálně vždy 20minut čekal v prodejně jsem si udělal kávu a v tom ke mě vyběhl vždycky pes z poza pultu...
Přísný zákaz nošení psa do prodejny a ostatních klienstkých míst. Pes je chrt, a má auto ať si ho nechává v autě.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.