Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15176Vrácení poměrné části zaplaceného vip členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 8 lety

Tomáš Račanský

Znění stížnosti

Jsem další z řady podvedených ne-uživazelů této rádoby seznamky. Po zaplacení a uplynutí zkušebníbního vip členství (149,-kč), jsem profil zrušil,fotky vymazal v domnění, že tím vše skončilo. Jaké bylo moje překvapení, že se mi z účtu dne 22.2. 17 strhlo 2247,-kč. Je to moje blbost, ale zjistil jsem to až dnes, při podrobné prohlídce transakcí za uplynulé období. Ještě dnes jsem přes zákaznický servis ukončil vip členství a před chvílí mi přišla tato odpověď:

be2 Customer Service
14:29 (před 37 minutami)

komu: mně
Dobrý den,

Vaše členství bude ukončeno dne 20/05/2017

Vaše Prémiové členství bylo automaticky obnoveno v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).

Pro ujištění, abyste o obnovení byly řádně informován/a, byly tyto informace součástí uvítacího emailu. Je nám líto, pokud jste promeškali termín výpovědi.

Pokud si přejete po ukončení předplatného Váš profil smazat, stačí se do profilu přihlásit, kliknout na kruhovou ikonu fotografie, pak na Nastavení, kde uvidíte možnost Smazat profil v dolní části stránky.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


Chtěl jsem se zeptat, jestli mám nárok na vrácení poměrné částky - vip členství je zaplacené do 20.5. , ale službu jsem ukončil dnes a dále jsem se chtěl zeptat, jestli to tímto můžu považovat za uzavřené. Přečetl jsem spoustu příspěvků o této společnosti nejen na vašich stránkách a jelikož jsem v bance vyměnil kartu a zakázal internetové placení, nerad bych, aby mi v květnu tato společnost napsala, že jím dlužím nějaké peníze.


Produkt

be2 - vip členství


Požadované řešení

vrácení poměrné části zaplaceného vip členství, zrušení vip členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 10:35, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek předmětné společnosti je třeba podat výpověď písemnou formou, pouhé vymazání profilu nepostačí. Zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky musí být vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje.

Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět. Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.

Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi. Spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 11:01, před 8 lety

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registroval,

velice Vám děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2017 16:07, před 8 lety


Tomáš Račanský

be2 Customer Service
Přílohy11:33 (před 4 hodinami)

komu: mně
Dobrý den,

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

Moc tomu nerozumím, jestliže jsem svoje vip členství ukončil včera 14.3.17 emailem na jejich adresu (be2 zakaznický servis...), na což mi společnost be2 odpověděla takto:
be2 Customer Service
14. 3. (před 1 dnem)

komu: mně
Dobrý den,

Vaše členství bude ukončeno dne 20/05/2017

Vaše Prémiové členství bylo automaticky obnoveno v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).

Pro ujištění, abyste o obnovení byly řádně informován/a, byly tyto informace součástí uvítacího emailu. Je nám líto, pokud jste promeškali termín výpovědi.

Pokud si přejete po ukončení předplatného Váš profil smazat, stačí se do profilu přihlásit, kliknout na kruhovou ikonu fotografie, pak na Nastavení, kde uvidíte možnost Smazat profil v dolní části stránky.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Zaplaceno mám do 20.5.17, vip členství jsem ukončil včera, 2 měsíce před vypršením mého členství, pak nerozumím této větě: " Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná." Jinak můj email je: rajce.tom@gmail.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2017 10:53, před 8 lety

User ID: 57957149


Opět Vám přejeme dobrý den.

Uvedená informace souvisí se skutečností, že dle české legislativy je tzv. ‚odstoupení od smlouvy‘ a navrácení uhrazeného poplatku (včetně částečné refundace) k dispozici do 14 dní od data objednávky/ uhrazení placených služeb, které bylo v rámci Vašeho profilu ještě ke dni: 19.04.2016.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2017 13:15, před 8 lety


Tomáš Račanský

be2 Customer Service
9:27 (před 3 hodinami)

komu: mně
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Rádi bychom Vaše prémiové členství zkrátili na 1 měsíc.

Tak budete mít i nadále možnost využívat služeb be2 a tím i šanci poznat někoho zvláštního.

Platba za nevyužité prémiové členství Vám bude vrácena bez toho, aby byl z dané částky odečten poplatek za zrušení.

Mějte prosím na paměti, že výše uvedená nabídka je platná pouze po dobu pěti dnů. Potvrzení dané nabídky je tudíž potřebné učinit nejpozději do 5 dnů.

V případě jakýchkoliv dotazů se nás prosím kontaktujte. Děkujeme Vám!


Toto je odpověď společnosti be2... na jejich nabídku jsem přistoupil, dál se s touto společností nehodlám handrkovat, doufám, že je to tímto u konce, díky za pomoc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.