Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 2.2.2107 jsem si objednala u společnosti SLEVOLANDIA.CZ
zboží : froté prostěradlo ,přišlo mi mailem potvrzení přijetí mé objednávky i potvrzení o tom,že jsem převedla ze svého účtu částku
388.-kč s tím že zboží bude dodáno během cca 20 dnů.
Do dnešního dne jsem nedostala žádné zboží a společnost Slevolandia
jsem se po všech těch recenzích co jsem si přečetla jsem ani neoslovila.
Tímto bych chtěla varovat všechny
kdo by si cokoliv chtěli objednat od této společnosti
jedná se s největší pravděpodobností o podvodnou firmu
(hlavně neposílat předem peníze),kde je jim konec !!!!
Prosím tímto d TEST zda by mi nějak poradil jak mám dále
postupovat,abych odstoupila od smlouvy a získala zpátky
peníze které jsem společnosti převedla a dodnes nemám
prostěradlo ani peníze.
děkuji Slapničková Helena
opravuji 1 řádek má býti 2.2.2017
děkuji
jedná se o prostěradlo froté 180 krát 200 cm slibovaná ce na s dopravou 388.-kč
odstoupení od smlouvy - vrácení peněz
nebo dodat ojednané zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.