Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#15179Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 8 lety

Zina Slapničková

Znění stížnosti

Dobrý den 2.2.2107 jsem si objednala u společnosti SLEVOLANDIA.CZ
zboží : froté prostěradlo ,přišlo mi mailem potvrzení přijetí mé objednávky i potvrzení o tom,že jsem převedla ze svého účtu částku
388.-kč s tím že zboží bude dodáno během cca 20 dnů.
Do dnešního dne jsem nedostala žádné zboží a společnost Slevolandia
jsem se po všech těch recenzích co jsem si přečetla jsem ani neoslovila.
Tímto bych chtěla varovat všechny
kdo by si cokoliv chtěli objednat od této společnosti
jedná se s největší pravděpodobností o podvodnou firmu
(hlavně neposílat předem peníze),kde je jim konec !!!!

Prosím tímto d TEST zda by mi nějak poradil jak mám dále
postupovat,abych odstoupila od smlouvy a získala zpátky
peníze které jsem společnosti převedla a dodnes nemám
prostěradlo ani peníze.
děkuji Slapničková Helena


opravuji 1 řádek má býti 2.2.2017
děkuji


Produkt

jedná se o prostěradlo froté 180 krát 200 cm slibovaná ce na s dopravou 388.-kč


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy - vrácení peněz
nebo dodat ojednané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 08:24, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 11:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.