Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#15180Porouchaný motor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 8 lety

Vládík Kalina

Znění stížnosti

Dobrý den,

loňský rok, v červnu, jsem zakoupil u AAA Auto (pobočka v Č. Budějovicích) vůz Opel Astra r.v. 2010. Cca 74000 najetých kilometrů. Do ledna letošního roku jsem s vozidlem najezdil pouhých 7000 km. Bohužel, co se nestalo. Po takovýchto banálních kilometrech jsem vůz za neskutečného rachotu v motoru odstavil, na vlastní náklady nechal odtáhnout do servisu, kde ejhle, nejen k mému překvapení, bylo zjištěno, že motor byl před mým zakoupením už opravovaný. Vzniklá vůle mezi klikou a ojnicí (cca 5 mm) byla vymezena (konstatuji prasácky) kluzným ložiskem. Toto kluzné ložisko na mechanika vypadlo, při rozebrání spodní části motoru. Takto opravit motor znamená, že majitel musí co nevidět motor nekompromisně zničit takovým stylem, že motor bude neopravitelný. Nechal jsem si od mechanika vystavit protokol, jel na pobočku do Č.B. auto v rámci garance reklamovat. Cca za deset dnů, tj. dnes 14.3.jsem obdržel vyrozumění k reklamaci: Vada reklamovaná kupujícím, je vada,která vznikla z předchozího užívání motorového vozidla. Kupující byl při zakoupení vozidla v předávacím protokolu upozorněn, že jednotlivé součástky podléhají opotřebení a mohou se blížit ke konci své životnosti s ohledem na stáří a opotřebení automobilu. Z uvedených důvodů se reklamace zamítá...........rád bych dostal vysvětlení, kde 6 let staré auto s tak nízkým nájezdem, dokáže sebrat takové opotřebení, že je třeba vyměnit celý motor? Krytí se předávacím protokolem je u těchto lumpů úplně normální, v podstatě kupujete jedině vrak, takto to funguje u všech prodávaných aut, aby se zákazník nemohl jakkoliv bránit, proti takovýmto prasárnám. Všem důrazně doporučuji, pokud si chcete ušetřit nervy a našetřené peníze, u takovýchto podvodníků už nikdy víc nic nekupujte. Vím, že nejsem první, ani poslední, ale moje zkušenost, budiž vám všem důkazem. Ale já to to takto nenechám...to mě u AAA ještě málo znají. Hezký večer :)


Produkt

Opel Astra 1,7 cdti 2010


Požadované řešení

Lidské řešení reklamace - nejlépe vrácení vozu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 08:09, před 8 lety

Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru, ve kterém bude posouzena povaha vytýkané vady. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci, a není-li to možné, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 14:17, před 8 lety

Vážený pane Kalino,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně zamítnuta. Ale doporučuji Vám obrátit se na infolinku pojišťovny Carlife vzhledem k pojištění, které máte sjednáno.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 04:45, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 08:27, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.