Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#15181Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2017, před 8 lety

Jiří Zdeněk

Znění stížnosti

Mobilní telefon mi nešel po opravě opět zapnout,donesl jsem ho tedy na prodejnu,aby mi ho zprovoznili,jelikož ani prodejci nešel zapnout,poslal telefon opět na reklamaci.Trvalo to 24 dní než jsem ho mohl zase použivat.Telefon opravili,ale do reklamačního listu napsali,že se reklamace neuznává,s čímž nesouhlasím.


Produkt

Mobilní telefon DOOGEE X6


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2017 06:33, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2017 09:06, před 8 lety

Dobrý den pane Zdeněk.

Prosím vás o vedení čísla reklamace , abych mohl vaši reklamaci prověřit.

Děkuji
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2017 16:42, před 8 lety


Jiří Zdeněk

Dobrý den,číslo reklamace je RE16082258.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:24, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.