Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobilní telefon mi nešel po opravě opět zapnout,donesl jsem ho tedy na prodejnu,aby mi ho zprovoznili,jelikož ani prodejci nešel zapnout,poslal telefon opět na reklamaci.Trvalo to 24 dní než jsem ho mohl zase použivat.Telefon opravili,ale do reklamačního listu napsali,že se reklamace neuznává,s čímž nesouhlasím.
Mobilní telefon DOOGEE X6
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Zdeněk.
Prosím vás o vedení čísla reklamace , abych mohl vaši reklamaci prověřit.
Děkuji
Michal Stýblo.
Dobrý den,číslo reklamace je RE16082258.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.