Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
stala jsem se jednou z podvedených na seznamce be2. Prosím o radu, jak postupovat, řešit vypovězení smlouvy. Dne 9.3. 2017 si odečetli cca několikanásobnou částku udávané ceny z mé kreditní karty 2247,- Kč. Registrace byla provedena 7.2. 2017. Lze tedy odstoupit od smlouvy a vyžadovat vrácení částky zpět z důvodů podvodného jednání? Prosím o radu.
Předem moc děkuji.
S pozdravem
I. Karásková
Odstoupení od smlouvy, vrácení rozdílné částky, než byla uváděná při platbě! Vymazání registrace na jejich stránkách a z databáze.
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitele mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebiteli sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu možnosti dohledání Vašeho profilu a objasnění/ řešení vzniklé situace prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste svůj profil na stránce be2 registrovala,
velice Vám děkujeme.
Moje adresa při registraci: karaskova.ilona@seznam.cz
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Přejeme Vám dobrý den, paní Karásková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 07.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Odstoupení od smlouvy je dle české legislativy možné uplatnit do 14 dní od data objednávky/ úhrady placených služeb, které bylo ke dni: 07.02.2017 – odstoupení od smlouvy již tedy není nárokovatelné.
Děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
K tomuto případu už není co dodat. Tato společnost okrádá lidi a mají to ošetřené ve svůj prospěch. Spousta lidem tato informace unikne a ve Všeobecných podmínkách je to snadno přehlédnutelné. Ano, pochopila jsem to automatické prodlužování ale ne za tuhle částku co uvádějí. 149,-Kč /měsíc a ne za týden. To je opravdu sprosté jednání. Trvám na vrácení alespoň nějaké částky. Profil jsem vymazala sama a na stránky od té doby nechodím. Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Account ID: 156618183
Opět Vám přejeme dobrý den.
Objasnění v souvislosti s obnovou VIP členství paní Karáskové bylo zprostředkované již v rámci předešlého komentáře na platformě dTest a prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
V případě konkrétních doplňujících dotazů tyto prosím formulujte,
děkujeme Vám.
Jelikož se mezi stranami sporu nepodařilo nalézt smírné řešení sporu, bude stížnost uzavřena. Spotřebitelce doporučujeme, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.