Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#15190Platba za LED žárovky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 8 lety

Petr Gajda

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 28.4.2016 zazvonil u mé matky člověk jménem Z. H. – CEP - 9726 a tvrdil, že společnost ČEZ mění smlouvy a doslova se vnutil matce do bytu. Matce je 78 let a trpí středně těžkou demencí. Podepsala mu vše, co před ní položil a změnil smlouvy od RWE - plyn i od ČEZ - elektřina. Zanechal jí i číslo na mobil, které v říjnu bylo už nedostupné.
Dokonce si nechal podepsat i reklamní letáky Comfort Energy.
Pak jí doslova nacpal i krabici žárovek s tím, že je to jen dárek a že nic nemusí platit. Povaha nemoci matky způsobila, že již druhý den o ničem nevěděla a smlouvy založila
Se sestrou jsme toto zjistili až když už šlo do tuhého(v srpnu). Sestra náhodou u matky objevila smlouvy. Vše jsme stihli ještě zastavit, vypovědět smlouvu u Comfort Energy a oznámit vše ČEZ i RWE.
Na Comfort Energy jsme zaslali popis celé události, o neetickém chování jejich prodejce a informaci o tom, že na území města platí od r.2013 vyhláška, zakazující podomní prodej, která byla tímto porušena. Též jsme jim napsali, že vrátíme i ty žárovky v neporušeném obalu.
Dlouho se nic nedělo a pak v únoru přišla výzva k uhrazení 2000,- kč a složenka k zaplacení.
Opět jsme jim odpověděli dopisem, kde jsme vypsali vše znovu a žádali jsme je, aby od sankcí upustili.
Bohužel, po týdnu přišel odmítavý dopis a výzva k platbě a výhrůžka sankcemi - zpoplatněné upomínky a předání pohledávky inkasní společnosti k vymáhání.


Požadované řešení

Žádám zástupce Comfort Energy, aby akceptovali nemoc naší matky a převzali zpět neporušené LED žárovky v původním obalu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 12:51, před 8 lety

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Společnost nesmí účtovat žádný poplatek, pokud byla smlouva vypovězena před zahájením dodávek energií. Dle § 11 odst. 3 energetického zákona je smlouvu možné bezplatně vypovědět ve lhůtě 15 dní od zahájení dodávek. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Podle názoru, který zastáváme my i Energetický regulační úřad (www.eru.cz/documents/10540/463096/VKS_10_2016.pdf/19571b95-7b82-4e05-abe4-39d96983ca9e), je dle § 11a odst. 3 energetického zákona možné smlouvu vypovědět i před zahájením dodávek. Po uplynutí výpovědní doby se závazek ruší a společnost nemůže s takovýmto ukončením spojovat žádnou sankci. Je zřejmé, že požadavek na doplacení ceny žárovek se snaží spotřebitele od užití jeho zákonného práva odradit. Poplatek proto považujeme za neoprávněný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2017 14:09, před 8 lety

Dobrý den,

balení LED žárovek bylo ze strany dodavatele akceptováno i mimo lhůtu, která je stanovena v Kupní Smlouvě. Klientčina dneska byla o této skutečnosti telefonicky informována dne 7.4.2017, zákaznický účet je nyní uzavřen.

Doufáme, že požadavek byl vyřešen především k Vaší spokojenosti a v případě nesrovnalostí se na nás neváhejte znovu obrátit.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneidrová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2017 08:27, před 8 lety


Petr Gajda

Ano, je to tak..
"Klientčina dneska" má být asi klientčina dcera.

Pravděpodobně po intervenci dTestu se vše obrátilo k lepšímu.
Na naše argumenty společnost odpovídala pouze výhrůžkami o penále a vymahačích.
Tímto dTestu se sestrou oba moc děkujeme.
Matka o tom už bohužel nemá ani tušení, protože taková je už její nemoc.
Ještě jednou tisíceré díky.
Jen bych chtěl Comfort Energy upozornit, že pokud mají víc takových lidí, jako je p.H. - CEP - 9726, bude jejich jméno pořád mezi pochybnými firmami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.4.2017 10:06, před 8 lety


Petr Gajda

Hodnocení: