Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#15192Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 8 lety

Inge Kalendová

Znění stížnosti

Dobrý den,před 2 měsíci jsem dávala reklamovat tablet. Nešel nabíjet. Po měsíci my bylo řečeno, že moji reklamaci neuznali a že mi to za poplatek opravi, ale neuvedli cenu. Tak jsme to poslaly znovu a po dalším mesici jsem se dozvěděla, že oprava bude stát 400,- + 150,- poštovný. Nechápu jak mužů za zboží, které je v zaručni době, platit za opravu. Ale už vůbec jsem nepochopila, jak je možného, že nemám zboží, čekáme na neho dva měsíce, nemam ho ani opraveného,a přesto jsem musela za opravu platit předem.


Požadované řešení

Zadala jsem o odstoupení od smlouvy. Přišlo Měj dost nesmyslné čekat na opravu dva mesici. Kór když prodejce má na reklamaci 30 dni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 13:39, před 8 lety

Byla-li uplatněna reklamace, je prodávající skutečně povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelkou na prodloužení této lhůty. S vyřizováním reklamace nesmí prodávající spojit žádné poplatky.

Pokud se však smluvní strany po vyřízení reklamace (reklamace byla zamítnuta) domluvily na placené opravě, bude záležet, jaké podmínky si sjednaly. Nebyl-li termín plnění sjednán, může spotřebitelka žádat, aby oprava byla provedena bez zbytečného odkladu.

Před uzavřením smlouvy o opravě zboží (smlouva o dílo) má prodávající povinnost informovat spotřebitelku o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu. Pokud by tak neučinil, mohly by být naplněny znaky nekalé obchodní praktiky (konkrétně o klamavé opomenutí), která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která v této oblasti vykonává dozor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 09:54, před 8 lety

Dobrý den, paní Kalendová,

reaguji na Váš podnět týkající se reklamace tabletu.

Jestliže byla Vaše reklamace zamítnuta a byla Vám nabídnuta hrazená oprava, pak je postup v pořádku. Zákazníkům v těchto situacích běžně nabízíme možnost hrazené opravy, což se nejčastěji týká případů, kdy bylo zboží mechanicky poškozeno a oprava v rámci zákonné záruky není možná.
Abychom se však mohli k celé věci adekvátně vyjádřit, musím Vás nejprve požádat o sdělení čísla reklamačního řízení, bez toho Vám mohu sdělit pouze obecné informace.

Věřím, že společně vše obratem vyřešíme.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2017 07:43, před 8 lety


Inge Kalendová

Dobrý den,chápu že Kazda věc se neuzna. O to mě ovšem moc nejde. De mě oto, že sme na reklamaci čekaly 2,5 měsíce. A platit dopředu za něco,co není opraveného a nemam, mě pride dosti divné. Kalendova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2017 15:14, před 8 lety

Dobrý den, paní Kalendová,

děkuji za odpověď.

Prosím, chcete-li s námi situace podrobněji vyřešit, sdělte mi číslo reklamačního řízení. Bez tohoto údaje Vám nemohu sdělit žádné konkrétní informace.

Děkuji za pochopení.

Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 06:09, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2017 10:01, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.