Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,před 2 měsíci jsem dávala reklamovat tablet. Nešel nabíjet. Po měsíci my bylo řečeno, že moji reklamaci neuznali a že mi to za poplatek opravi, ale neuvedli cenu. Tak jsme to poslaly znovu a po dalším mesici jsem se dozvěděla, že oprava bude stát 400,- + 150,- poštovný. Nechápu jak mužů za zboží, které je v zaručni době, platit za opravu. Ale už vůbec jsem nepochopila, jak je možného, že nemám zboží, čekáme na neho dva měsíce, nemam ho ani opraveného,a přesto jsem musela za opravu platit předem.
Zadala jsem o odstoupení od smlouvy. Přišlo Měj dost nesmyslné čekat na opravu dva mesici. Kór když prodejce má na reklamaci 30 dni.
|
Tweet |
Byla-li uplatněna reklamace, je prodávající skutečně povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelkou na prodloužení této lhůty. S vyřizováním reklamace nesmí prodávající spojit žádné poplatky.
Pokud se však smluvní strany po vyřízení reklamace (reklamace byla zamítnuta) domluvily na placené opravě, bude záležet, jaké podmínky si sjednaly. Nebyl-li termín plnění sjednán, může spotřebitelka žádat, aby oprava byla provedena bez zbytečného odkladu.
Před uzavřením smlouvy o opravě zboží (smlouva o dílo) má prodávající povinnost informovat spotřebitelku o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu. Pokud by tak neučinil, mohly by být naplněny znaky nekalé obchodní praktiky (konkrétně o klamavé opomenutí), která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která v této oblasti vykonává dozor.
Dobrý den, paní Kalendová,
reaguji na Váš podnět týkající se reklamace tabletu.
Jestliže byla Vaše reklamace zamítnuta a byla Vám nabídnuta hrazená oprava, pak je postup v pořádku. Zákazníkům v těchto situacích běžně nabízíme možnost hrazené opravy, což se nejčastěji týká případů, kdy bylo zboží mechanicky poškozeno a oprava v rámci zákonné záruky není možná.
Abychom se však mohli k celé věci adekvátně vyjádřit, musím Vás nejprve požádat o sdělení čísla reklamačního řízení, bez toho Vám mohu sdělit pouze obecné informace.
Věřím, že společně vše obratem vyřešíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Dobrý den,chápu že Kazda věc se neuzna. O to mě ovšem moc nejde. De mě oto, že sme na reklamaci čekaly 2,5 měsíce. A platit dopředu za něco,co není opraveného a nemam, mě pride dosti divné. Kalendova
Dobrý den, paní Kalendová,
děkuji za odpověď.
Prosím, chcete-li s námi situace podrobněji vyřešit, sdělte mi číslo reklamačního řízení. Bez tohoto údaje Vám nemohu sdělit žádné konkrétní informace.
Děkuji za pochopení.
Bc. Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.