Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15193Neuznaný voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 8 lety

Daniela Tomsová

Znění stížnosti

Dobrý den, koupila jsem si Voucher-celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším relaxačním centru v Česku - Relaxačně Saunové Centrum Harfa, udělal jsem si na 18.3., rezervaci a bylo mi sděleno, že nelze tento voucher využít, protože slevový portál www.kouzelnydeda.cz, kde jsem voucher kupovala nezaplatil požadovanou službu. dnes jsem posílala email na info@kouzelnydeda.cz jak to budou řešit, zatím čekám na odpověď.

děkuji za radu a pomoc Daniela Tomsová


Produkt

Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším relaxačním centru Česka


Požadované řešení

prosím vrátit peníze a to 1780,- Kč

děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 15:58, před 8 lety

Slevový portál byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí služby je spotřebitelka a přímo poskytovatel služby.

Poskytovatel služby si vybral zprostředkovatelský server, a to, že své závazky neplní, je riziko podnikání - poskytovatel služeb si mohl svobodně zvolit formu, jakou bude oslovovat zákazníky. Pokud si zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená.

Poskytovatelé služeb, kteří své služby nabízeli přes slevový portál, nemají tudíž nárok přenést škodu a náklady na zákazníka. Spotřebitelka sice uzavřela smlouvu přes třetí osobu, ale s konkrétním podnikatelem, který na webu inzeroval svou nabídku. Tento podnikatel je tak povinen plnit, jak bylo domluveno.

Objednané a zaplacené služby by měly být spotřebitelce dodány poskytovatelem služeb, který může následně svoji pohledávku vůči slevovému portálu vymáhat soudní cestou.

Více informací o problematice slevových portálů nalezne spotřebitelka v článku na webových stránkách https://www.dtest.cz/clanek-5106/pravo-nakupy-na-slevovych-portalech

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má tedy možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 13:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.