Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupila jsem si Voucher-celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším relaxačním centru v Česku - Relaxačně Saunové Centrum Harfa, udělal jsem si na 18.3., rezervaci a bylo mi sděleno, že nelze tento voucher využít, protože slevový portál www.kouzelnydeda.cz, kde jsem voucher kupovala nezaplatil požadovanou službu. dnes jsem posílala email na info@kouzelnydeda.cz jak to budou řešit, zatím čekám na odpověď.
děkuji za radu a pomoc Daniela Tomsová
Celodenní romantický balíček pro 2 v nejkrásnějším relaxačním centru Česka
prosím vrátit peníze a to 1780,- Kč
děkuji
|
Tweet |
Slevový portál byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí služby je spotřebitelka a přímo poskytovatel služby.
Poskytovatel služby si vybral zprostředkovatelský server, a to, že své závazky neplní, je riziko podnikání - poskytovatel služeb si mohl svobodně zvolit formu, jakou bude oslovovat zákazníky. Pokud si zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená.
Poskytovatelé služeb, kteří své služby nabízeli přes slevový portál, nemají tudíž nárok přenést škodu a náklady na zákazníka. Spotřebitelka sice uzavřela smlouvu přes třetí osobu, ale s konkrétním podnikatelem, který na webu inzeroval svou nabídku. Tento podnikatel je tak povinen plnit, jak bylo domluveno.
Objednané a zaplacené služby by měly být spotřebitelce dodány poskytovatelem služeb, který může následně svoji pohledávku vůči slevovému portálu vymáhat soudní cestou.
Více informací o problematice slevových portálů nalezne spotřebitelka v článku na webových stránkách https://www.dtest.cz/clanek-5106/pravo-nakupy-na-slevovych-portalech
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má tedy možnost obrátit se na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.