Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15196Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 8 lety

Bronislava Pospíšilová

Znění stížnosti

14.3.2017 mi přišla SMS, že mi mezi 15-17 hod dovezou zásilku.Když jsem v 19hod. volala kde jsou, tak mi bylo řečeno, že do 20min jsou u mě se zásilkou. Opět si ze mě udělali srandu, nepřijeli. Ráno mi přišla další SMS, že přijedou mezi 11-13hod. Já opět jak blb, sedím doma a kurýr si ze mě udělal srandu zase. Nakonec v 15.55 přišla SMS, že mám zásilku k vyzvednutí v parcelshopu, ať si pro ni zajdu. Já si ale zaplatila dovoz domů. Tak si myslím, že dopravu domů platíme jen tak někomu do ruky na přilepšenou. Nevím, proč zaměstnáváte řidiče, kteří jsou neschopní a nespolehliví. Ať si to vyzvedne sám. Pospíšilová


Produkt

č.zásilky:40692190619 Kod5796D5C9


Požadované řešení

Myslím, že takový člověk nemá na tomto místě co dělat a tak ho taky potrestat. Co jsem si tu četla, nejsem jediná co se to stalo a když si něco zaplatím tak by to mělo být v pořádku. Pokud to není schopen dodat na místo, tak zboží nechci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 09:21, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 13:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.