Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
14.3.2017 mi přišla SMS, že mi mezi 15-17 hod dovezou zásilku.Když jsem v 19hod. volala kde jsou, tak mi bylo řečeno, že do 20min jsou u mě se zásilkou. Opět si ze mě udělali srandu, nepřijeli. Ráno mi přišla další SMS, že přijedou mezi 11-13hod. Já opět jak blb, sedím doma a kurýr si ze mě udělal srandu zase. Nakonec v 15.55 přišla SMS, že mám zásilku k vyzvednutí v parcelshopu, ať si pro ni zajdu. Já si ale zaplatila dovoz domů. Tak si myslím, že dopravu domů platíme jen tak někomu do ruky na přilepšenou. Nevím, proč zaměstnáváte řidiče, kteří jsou neschopní a nespolehliví. Ať si to vyzvedne sám. Pospíšilová
č.zásilky:40692190619 Kod5796D5C9
Myslím, že takový člověk nemá na tomto místě co dělat a tak ho taky potrestat. Co jsem si tu četla, nejsem jediná co se to stalo a když si něco zaplatím tak by to mělo být v pořádku. Pokud to není schopen dodat na místo, tak zboží nechci.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.