Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15198Pochvala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 8 lety

Bohumila Pastyrikova

Znění stížnosti

jsem stará paní a celý život žiji na praze 9. ted na pobočce CČM. nechci si stěžovat i když balík do ruky je pro českou poštu zřejmě obrovský problém. toto je moje reakce...už po několikáté skončil můj balík na poště, přestože jsem byla doma, ale jde o situaci z 10.3.17, balík mě měl být doručen 9.3.17, nikde nic, až tak bych to nehonila, kdyby neměl víc jak 14kg. 10.3.17 jsem pátrala na pobočce CČM 19009, balík nikde!!!!po telefonické domluvě s pracovnicí pošty jsem připravila náhradní doručení na dceru. na poště stejná "holčička" jak v telefonu, nesu č.balíku 9724603845M, at hledala jak hledala nikde nic!!!na její"počkáte chvilku?" jsem byla dost skeptická....a ted to začalo....telefonovala, běhala někam dozadu, zase telefonovala atd. a to asi 20 minut....a najednou víla z pohádky...váš balík je na depu???!!!budete dnes večer doma? samozřejmě že budu...do 21.h bude u vás, nevěřila jsem, v 19h zvonil kurýr a balík přivezl, jak jsem si vyposlechla, jel jen s tím mým, tak já vás ted moc a moc prosím o obrovskou pochvalu "holčičky" na přepážce č.4, v pátek 10.3.17, v rozmezí hodin 17-18 jméno Veronika, víc si nepamatuji. jsem z obchodu a vím, co je zákaznický servis a tento se vymyká zvyklostem české pošty. snažila jsem se dovolat na vedení této pobočky, ale všichni mě odkázali sem. tak snad to bude úspěch, díky za nábor takto kvalitních nových zaměstnanců. Pastyříková Bohumila, Bryksova 730


Požadované řešení

pochvala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 09:10, před 8 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.