Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Rozporuji moje poslední vyúčtování za období leden 2017, fakturovaná částka byla cca o 300 kč vyšší než byly předchozí vyúčování.
Po dohodě s pracovnííkem pobočky Vodafone v Chebu, Májová ulice, žádám o zaslání návthu nové slouvy, tak jak mi bylo nabídnuto.
S pozdravem Jaroslav Hainiš,
Chci řádné zdůvodnění překročené částky
Požaduji zaslání návrhu nové smlouvy
|
Tweet |
Vyúčtování služeb elektronických komunikací je možné reklamovat. Reklamaci musí spotřebitel podle § 64 odst. 8 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích uplatnit nejpozději do dvou měsíců od obdržení vyúčtování. Reklamaci doporučujeme odeslat operátorovi, nejlépe doporučeně a s dodejkou, na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační formulář je k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
Podnikatel musí reklamaci vyřídit nejpozději do jednoho měsíce ode dne jejího doručení. Pokud by byla reklamace zamítnuta, má spotřebitel ještě možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace, podrobnější informace jsou k dispozici zde: https://www.ctu.cz/reklamace-sluzeb-e-komunikaci.
Hezký den, pane Hainiši,
když máte dotaz ke své smlouvě nebo se vám něco nezdá ve Vyúčtování, kontaktujte nás prosím přímo. Tady na stránkách, které nejsou Vodafonu, vám nemůžeme pomoci.
Můžete nám zavolat na *77 nebo nám napište přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a rádi se na vše podíváme a pomůžeme.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.