Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15199Vyúčtování mého telefonu za období leden 2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2017, před 8 lety

Jaroslav Hainiš

Znění stížnosti

Rozporuji moje poslední vyúčtování za období leden 2017, fakturovaná částka byla cca o 300 kč vyšší než byly předchozí vyúčování.
Po dohodě s pracovnííkem pobočky Vodafone v Chebu, Májová ulice, žádám o zaslání návthu nové slouvy, tak jak mi bylo nabídnuto.
S pozdravem Jaroslav Hainiš,


Požadované řešení

Chci řádné zdůvodnění překročené částky
Požaduji zaslání návrhu nové smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 09:04, před 8 lety

Vyúčtování služeb elektronických komunikací je možné reklamovat. Reklamaci musí spotřebitel podle § 64 odst. 8 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích uplatnit nejpozději do dvou měsíců od obdržení vyúčtování. Reklamaci doporučujeme odeslat operátorovi, nejlépe doporučeně a s dodejkou, na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační formulář je k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.

Podnikatel musí reklamaci vyřídit nejpozději do jednoho měsíce ode dne jejího doručení. Pokud by byla reklamace zamítnuta, má spotřebitel ještě možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace, podrobnější informace jsou k dispozici zde: https://www.ctu.cz/reklamace-sluzeb-e-komunikaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2017 11:10, před 8 lety

Hezký den, pane Hainiši,

když máte dotaz ke své smlouvě nebo se vám něco nezdá ve Vyúčtování, kontaktujte nás prosím přímo. Tady na stránkách, které nejsou Vodafonu, vám nemůžeme pomoci.

Můžete nám zavolat na *77 nebo nám napište přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a rádi se na vše podíváme a pomůžeme.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2017 08:58, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 06:13, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.