Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Generali Pojišťovna vyplatila pojistné plnění za neuskutečněnou zaplacenou dovolenou u CK Bolero pouze 83,55% ze zaplacené částky. Zaplaceno CK Boleru 31906,- Kč a vyplaceno pojišťovnou 26656,- Kč. Toto zdůvodňují nízkou pojistkou CK B. Po skušenostech, jak to v Česku funguje, jseme se při zakoupení dovolené v CK B. v Č. Budějovicích o pojištění CK B. informovali. Pracovnice CK B. nás ubezpečila, že CK je pojištěna a v přípdě problemu dostaneme peníze zpět. To se stalo pouze částečně.
Krach CK Bolero Tours
Požadujeme vrácení celé zaplecené částky 31 906,- Kč, tak jak nás informovala na dotaz o pojištění CK pracovnice CK Bolero při zakoupení dovolené na pobočce CK v Českých Budějovicích.
|
Tweet |
Dle § 8 zákona č. 159/1999 Sb. je cestovní kancelář povinná sjednat pojištění minimálně ve výši 30% ročních plánovaných tržeb. V případě, že bylo pojištění sjednáno nad rámec zákonné povinnosti na 100%, je na takovou úhradu nárok.
Společnost Generali Pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.