Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
6.3.2017 jsem využila služeb Student Agency a bohužel musím poslat stížnost.
Jela jsem 10:35 z Letiště Václava Havla na Florenc a slečna na této lince byla velice nepříjemná a neprofesionální.
Když jsem jí ukazovala studentskou kartu, tvrdila, že to studentská karta není, i když jsem jí řekla, že ano, a ukázala kde je to jasně napsané - takže jsem musela doplácet. Ptala jsem se, na kolik doplatek vyjde a jestli nevadí, když zaplatím pětistovkou. Na to odsekla "Nevim, asi kolem stovky.", vzala peníze a odešla dopředu za řidičem. Po cestě ještě nahlas vzdychala, že bude muset teď kohosi obvolat, že někdo doplácí.
Mezitím jsem chtěla dát kufry do zavazadlového prostoru. Zeptala jsem se řidiče, co u něj stál, jestli kufr můžu dát na ty věci, co už tam jsou (jestli ne třeba z druhé strany), protože můj kufr je dost těžký a nechci nikomu nic rozbít. Na to se na mě jen otráveně podíval, vytrhl mi kufr z ruky a hodil ho dovnitř.
Když jsem se vracela ke slečně stevardce si přijít pro zbytek peněz, ještě než jsem stihla něco říct, vyštěkla na mě "Co je!?".
Dál si myslím ani nemá cenu se rozepisovat, byla to má asi druhá jízda od Student Agency a po tomhle zážitku opravdu zvážím, jestli ještě někdy pojedu autobusem od této společnosti..
Těch 87,- co jsem musela doplácet do standardní jízdenky - i když jsem předložila studentský průkaz oželím, ale ráda bych se už nesetkala s takto nepříjemným personálem.
|
Tweet |
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti zveřejněných na https://www.regiojet.cz/opencms/export/sites/regiojet.cz/dokumenty/prepravni-rad/prepravni_rad_autobus-student_agency-regiojet.pdf jsou všichni cestující, uplatňující nárok na některou ze slev poskytovaných na konkrétní lince, jsou povinni při nástupu do autobusu prokázat svůj nárok na uplatňovanou slevu, a to takto: studenti buď platným mezinárodním studentským průkazem ISIC/ALIVE, kartou EYCA (EURO 26, EURO 26 Student)nebo žákovským průkazem, vydaným některým z dopravců.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.