Společnost


SOLUS, zájmové sdružení právnických osob

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15208Vymazaní z registru Dlužníku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2017, před 8 lety

Jakub Novák

Znění stížnosti

Dobry den, Obracím se na tuto stranku nebo to asi nechápu !

před rokem jsem mel maly dluh u O2, včera Po roce když jsem si dělal výpis z registru tak jsem tam pořad, obratil jsem se tedy na O2 spolecnost ktera mě tam dala, tam mě řekly že Ano jsem v registru, když jsem pak zažádal o výmaz bylo mi řečeno že se mam obratit na infolinku v Solusu !

po Opakovaném snažení jse mi to nepodařilo. posílal jsem odvolaní a nic nepomohlo ! Normalně se to maže po jednom roce za Telefonica služby ne ?
děkuji za odpověd a věřím že se to vyřeší.


Požadované řešení

Výmazaní z registru dlužníku jíž jsem tam rok !!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 10:28, před 8 lety

Dle § 20z odst. 11 zákona o ochraně spotřebitele mohou být údaje v registru o závazku spotřebitele zpracovávány po dobu, po kterou závazek spotřebitele trvá, a dále po dobu 3 let po jeho splacení.

Osobní údaje spotřebitele uvedené v registru o bonitě a důvěryhodnosti spotřebitele mohou být tedy uchovávány maximálně po dobu 3 let po jeho splacení. Pokud je v registru uveden spotřebitel neoprávněně, je vhodné provozovatele registru požádat o nápravu. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který provádí dozor nad dodržováním povinností při zpracování osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.