Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, Obracím se na tuto stranku nebo to asi nechápu !
před rokem jsem mel maly dluh u O2, včera Po roce když jsem si dělal výpis z registru tak jsem tam pořad, obratil jsem se tedy na O2 spolecnost ktera mě tam dala, tam mě řekly že Ano jsem v registru, když jsem pak zažádal o výmaz bylo mi řečeno že se mam obratit na infolinku v Solusu !
po Opakovaném snažení jse mi to nepodařilo. posílal jsem odvolaní a nic nepomohlo ! Normalně se to maže po jednom roce za Telefonica služby ne ?
děkuji za odpověd a věřím že se to vyřeší.
Výmazaní z registru dlužníku jíž jsem tam rok !!!
|
Tweet |
Dle § 20z odst. 11 zákona o ochraně spotřebitele mohou být údaje v registru o závazku spotřebitele zpracovávány po dobu, po kterou závazek spotřebitele trvá, a dále po dobu 3 let po jeho splacení.
Osobní údaje spotřebitele uvedené v registru o bonitě a důvěryhodnosti spotřebitele mohou být tedy uchovávány maximálně po dobu 3 let po jeho splacení. Pokud je v registru uveden spotřebitel neoprávněně, je vhodné provozovatele registru požádat o nápravu. Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, který provádí dozor nad dodržováním povinností při zpracování osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.