Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.11.2012 jsem u firmy Ptáček zakoupil 2 ks koupelnového nábytku (skříňky) v ceně 8.587,- Kč:
Dne 12.11.2013 jsem zboží reklamoval z důvodu, že ve spodní části obou skříněk se začala postupně odlepovat lakovaná část povrchové úpravy. Na jejich vyžádání jsem zaslal i fotografie aktuálního stavu včetně informace o odvětrávání koupelny (ventilačním okénkem vedoucím do ulice).
Dne 26.11.2013 jsem obdržel následující info o zamítnutí reklamace:
Reklamaci Vám uznat nemohu. Poškození způsobila voda. V návodu na montáž upozorňujeme, že nábytek je sice vhodný do koupelny a odolá vzdušné vlhkosti, nikoliv však přímému styku s vodou. Tohle poškození není opravitelné.
Pro úplnost ještě uvádím, že obě skříňky jsou závěsné, případný kontakt s vodou na podlaze tedy není možný. Na vaně je navíc instalována sprchová zástěna, která vylučuje možnost postříkání. Navíc mám v koupelně instalovánu ještě jednu skříňku z obdobného materiálu od jiného výrobce (v podstatně nížší cenové relaci) a tato je naprosto v pořádku.
C100.2 Nábytek skříňka - Concept 100 C100.2 vysoká 38x165x22 cm bílá (reklamovaný kus byl dodán na dodacím listu číslo 2123881) C100.1 Nábytek skříňka pod umyvadlo - Concept 100 C100.1 53x42x43 cm bílá (reklamovaný kus nám byl dodán na dodacím listu číslo 2123749)
Vzhledem ke stanovisku, že poškození je neopravitelné nevidím jinou možnost, než výměnu za nový výrobek, případně zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 odst.1 občanského zákoníku.
Jestliže zboží vykazuje v této době vadu, má kupující právo na to, aby byla bezplatně, řádně a včas odstraněna a prodejce je povinen ji bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku. Jestliže se jedná o vadu neodstranitelnou, tak má kupující nárok na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit.
Na vyřízení reklamace má prodejce nejvýše 30 dnů dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitelele.
Pokud dojde k rozporu mezi tvrzením prodejce a spotřebitele o povaze a příčině vady, tak se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka.
Společnost PTÁČEK-velkoobchod, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.