Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si telefon ktery prestal po 14 dnech fungovat ! Obratil jsem se na firmu s tim ze mi rekli ze ho mam poslat zpatky ,tak jsem tak udelal, po te jsem nevedel nic o balicku vice nez mesic a pak se mi vratil balicek zpatky s tim ze si to firma neprevzala!!!poslal jsem to znovu zase na sve naklady a zavolal do firmy Dol-Kre-you s.r.o stim ze pan rekl ze to prevezmou ,opet se mi balicek po mesici vratil s tim ze si to nikdo nechce vyzvednout no proste vysmech !!!volal jsem tam znovu na tu firmu jestli si ze me delaji srandu chlap byl neprijemny,protivny tak jsem mu rekl ze na neho poddam trestni oznameni a on se zacal smat ze s tim nic neudelam vse mam nahrane na mobilnim telefonu s takovym jednanim jsem se v zivote nesetkal co s tim muzu delat? Za mobil jsem zaplatil 3500kc za postovne 300kc a ted nemam ani mobil ani penize
Telefon discovery v6+4" ,kod:245/ORA
Vraceni penez nebo novy mobilni telefon ,uhrazeni 2 krat postovneho !!!
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby ČOI podal podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19).
Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (tedy reklamace se považuje za uplatněnou). Vzhledem k tomu, že si prodávající zásilku nepřevzal, je nutné vycházet z ustanovení § 573 občanského zákoníku, který upravuje domněnku doby dojití tím způsobem, že se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Po tomto dni začne plynout prodávajícímu třicetidenní lhůta na vyřízení reklamace. Pokud prodejce v této době sám spotřebitele nezkontaktuje, aby vady odstranil, má spotřebitel právo po 30 dnech žádat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace a náhradu nákladů spojených s reklamací (poštovné). Předpokladem je mít doklad (podací lístek) o tom, že zásilka byla odeslána, rovněž i kopii uplatnění reklamace.
To znamená, že zboží nemusí spotřebitel zasílat opětovně. Má se za to, že bylo doručeno, ačkoliv prodávající zásilku nepřevzal.
Nevrátí-li podnikatel peníze ani po prokazatelné výzvě spotřebitele k plnění, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.