Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, je nějaká naděje na uplatnění reklamace u zboží při souběhu následujících událostí?
Dne 11.12.2015 jsem u společnosti AARON shop s.r.o. zakoupil hodinky Alcatel OneTouch Watch SM02 Black.
Dne 3.3.2017 jsem odeslal dle obchodních podmínek prodejce na uveřejněnou adresu balíček s hodinkami a potřebnými doklady. Řemínek hodinek nevykazuje kvalitu kterou výrobce propaguje a navíc přestalo fungovat jejich dobíjení.
Dnes, 16.3.2017, se mi vrátil balíček s tím, že nebyl vyzvednut. Když jsem chtěl zjistit na webu výrobce jak mohu postupovat dále, tak jsem se na něm dočetl, že společnost ukončila svou činnost.
Jaká je možnost spotřebitele v takové situaci domoci se řádného vypořádání reklamace u zboží s platnou zárukou?
hodinky Alcatel OneTouch Watch SM02 Black SN: D1D3E8F14CD9446
Očekávám řádné vyřízení reklamace, výměnu zboží či vrácení peněz.
|
Tweet |
Společnost, u které spotřebitel zakoupil hodinky, je v současné době v insolvenčním řízení. Stav insolvenčního řízení si může spotřebitel zkontrolovat na stránkách insolvenčního rejstříku www.isir.justice.cz. Insolvenční řízení bylo zahájeno na základě vyhlášky Městského soudu v Praze č.j. MSPH 98 INS 2400/2017-A-2 ze dne 6.února 2017. Účinky zahájení insolvenčního řízení nastaly dne 6.2.2017 v 16:14 hodin.
V případě, že jde o společnost v insolvenci, potom může spotřebitel uplatňovat pohledávky do dne jejího zániku. Pokud došlo k insolvenci společnosti, práva z vadného plnění nadále trvají, nicméně dovolání se jich může být pro spotřebitele problematické. Více informací by mohl poskytnout insolvenční správce.
Důležité informací co dělat, když se prodávající ocitl v insolvenčním řízení, lze nalézt na našich webových stránkách (viz https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/prodejce-je-v-insolvenci-na-koho-se-mam-obratit/20).
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.