Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#15221Neoprávněně stržená částka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2017, před 8 lety

Martina Veselá

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím vás o radu jak postupovat v dané situaci. Již jsem zjistila, že nejsem jediná kdo jse dostala do takové situace a jistě pro mě tím vzniká velké ponaučení. Dne 12.2.2017 jsem si u zmiňované společnosti zakoupila členství na 1 měsíc za 149 kč a dnes jsem zjistila, že mi bylo na mém účtě dne 12.3.2017 stržena částka 2247 kč na kterou jsem nijak dopředu nebyla upozorněna. Na stránkách be2 není možné kontaktovat zástupce v České republice.


Produkt

VIP členství v Internetové seznamce Be2


Požadované řešení

Požadují vrácení peněz a zrušení registrace...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2017 06:32, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 12:25, před 8 lety

Přejeme Vám dobrý den, paní Veselá.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 10.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2017 13:15, před 8 lety


Martina Veselá

Dobrý den, již jsem Váš zákaznických servis opakovaně kontaktovala a moudrá z Vašich odpovědí opravdu nejsem! Je s podivem kolik zklamaných spotřebitelů řeší stížnosti na vaší společnost a jaké stanovisko vaše společnost zaujímá. Nemám náladu a ani čas zabývat pro mě velmi nepříjemnou záležitostí. Jak bych řekla pro mě dosti ,,drahou srandou". Žádám Vás tímto o jasnou formulaci jak má být výpověď napsána a kam jí chcete zaslat. Stačí Vám fax, dopis či příloha emailu nebo všechny tyto možnosti najednou? Co se týká částky stržené z účtu měla by být alespoň vypočítaná poměrná část která byla za dané období využita!
Doufám, že po odeslání výpovědi bude celá věc uzavřená.
S pozdravem Martina Veselá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2017 10:32, před 8 lety

User ID: 58019149


Opět Vám přejeme dobrý den, paní Veselá.

Prolongace Vašeho VIP členství byla již, jako ústřetový krok, vypovězená přímo z naší strany. Vaše VIP členství je platné do 10.06.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V případě, že si budete přát svůj profil smazat, můžete tak učinit v rámci sekce ‘Nastavení’ – ‘Smazat profil’ (úplně dolů).

Refundace uhrazeného poplatku (včetně částečné refundace) je v souladu s českou legislativou možná do 14 dní od data objednávky/ uhrazení placených služeb, které bylo ke dni 10.02.2017.

Děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2017 21:59, před 8 lety


Martina Veselá

Dobrý den,
Děkuji za odpověď. Již jsem si na svém profilu přečetla, že mi bylo členství vypovězeno. Celkem jsem Vám psala třikrát a jasně Vás žádala o okamžité zrušení členství a Vy mi píšete, že je mnou předplacené do 10.6.2017?
Já o něj zájem nemám, a dál ho využívat nechci, jelikož jsem k Vaší společnosti ztratila důvěru!

Nechápu vaše vysvětlení: Refundace uhrazeného poplatku( včetně částečné refundace) je v souladu s českou legislativou možná do 14 dní od data objednávky/ uhrazení placených služeb, které bylo ke dni 10.2.2017.

Ano 10.2.2017, jsem si objednala a zakoupila členství na 1 měsíc za 149 kč ta dle mého názoru refundaci nepodléhá.
10.3.2017 jsi Vaše společnost strhla z mého účtu částku 2247 kč za členství na tři měsíce.

Jelikož Vám vypovídám toto členství ve 14 dnech od této platby žádám Vás o vrácení poměrné částky a to alespoň za dva měsíce.

Děkuji za odpověď Martina Veselá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2017 13:24, před 8 lety

User ID: 58019149


Dobrý den, paní Veselá.

Výpověď Vašeho VIP členství (t.j. potvrzení jeho platnosti do konce uhrazeného období BEZ dalšího prodloužení) Vám již byla potvrzená v rámci předešlého komentáře, v rámci kterého Vám byl zaslán i postup, prostřednictvím kterého můžete svůj profil smazat - specifikujte tudíž prosím text ‚Celkem jsem Vám psala třikrát a jasně Vás žádala o okamžité zrušení členství a Vy mi píšete, že je mnou předplacené do 10.6.2017?‘, velice Vám děkujeme.

Tzv. ‚odstoupení od smlouvy‘ je možné uplatnit do 14 dní od data ‚uzavření smlouvy‘, t.j. počáteční objednávky a úhrady placených služeb, které bylo ke dni 10.02.2017.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2017 09:28, před 8 lety


Martina Veselá

Dobrý den, ještě Vám to tedy zopakuji:
Žádám Vás o okamžité zrušení členství a vrácení poměrné částky alespoň za dva měsíce...
Po poradě s dTestem se obrátím na Evropské spotřebitelské centrum(ESC).
Tímto děkuji dTestu za pomoc.
Martina Veselá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:29, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.