Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
prosím vás o radu jak postupovat v dané situaci. Již jsem zjistila, že nejsem jediná kdo jse dostala do takové situace a jistě pro mě tím vzniká velké ponaučení. Dne 12.2.2017 jsem si u zmiňované společnosti zakoupila členství na 1 měsíc za 149 kč a dnes jsem zjistila, že mi bylo na mém účtě dne 12.3.2017 stržena částka 2247 kč na kterou jsem nijak dopředu nebyla upozorněna. Na stránkách be2 není možné kontaktovat zástupce v České republice.
VIP členství v Internetové seznamce Be2
Požadují vrácení peněz a zrušení registrace...
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Přejeme Vám dobrý den, paní Veselá.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 10.02.2017. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, již jsem Váš zákaznických servis opakovaně kontaktovala a moudrá z Vašich odpovědí opravdu nejsem! Je s podivem kolik zklamaných spotřebitelů řeší stížnosti na vaší společnost a jaké stanovisko vaše společnost zaujímá. Nemám náladu a ani čas zabývat pro mě velmi nepříjemnou záležitostí. Jak bych řekla pro mě dosti ,,drahou srandou". Žádám Vás tímto o jasnou formulaci jak má být výpověď napsána a kam jí chcete zaslat. Stačí Vám fax, dopis či příloha emailu nebo všechny tyto možnosti najednou? Co se týká částky stržené z účtu měla by být alespoň vypočítaná poměrná část která byla za dané období využita!
Doufám, že po odeslání výpovědi bude celá věc uzavřená.
S pozdravem Martina Veselá.
User ID: 58019149
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Veselá.
Prolongace Vašeho VIP členství byla již, jako ústřetový krok, vypovězená přímo z naší strany. Vaše VIP členství je platné do 10.06.2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V případě, že si budete přát svůj profil smazat, můžete tak učinit v rámci sekce ‘Nastavení’ – ‘Smazat profil’ (úplně dolů).
Refundace uhrazeného poplatku (včetně částečné refundace) je v souladu s českou legislativou možná do 14 dní od data objednávky/ uhrazení placených služeb, které bylo ke dni 10.02.2017.
Děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den,
Děkuji za odpověď. Již jsem si na svém profilu přečetla, že mi bylo členství vypovězeno. Celkem jsem Vám psala třikrát a jasně Vás žádala o okamžité zrušení členství a Vy mi píšete, že je mnou předplacené do 10.6.2017?
Já o něj zájem nemám, a dál ho využívat nechci, jelikož jsem k Vaší společnosti ztratila důvěru!
Nechápu vaše vysvětlení: Refundace uhrazeného poplatku( včetně částečné refundace) je v souladu s českou legislativou možná do 14 dní od data objednávky/ uhrazení placených služeb, které bylo ke dni 10.2.2017.
Ano 10.2.2017, jsem si objednala a zakoupila členství na 1 měsíc za 149 kč ta dle mého názoru refundaci nepodléhá.
10.3.2017 jsi Vaše společnost strhla z mého účtu částku 2247 kč za členství na tři měsíce.
Jelikož Vám vypovídám toto členství ve 14 dnech od této platby žádám Vás o vrácení poměrné částky a to alespoň za dva měsíce.
Děkuji za odpověď Martina Veselá.
User ID: 58019149
Dobrý den, paní Veselá.
Výpověď Vašeho VIP členství (t.j. potvrzení jeho platnosti do konce uhrazeného období BEZ dalšího prodloužení) Vám již byla potvrzená v rámci předešlého komentáře, v rámci kterého Vám byl zaslán i postup, prostřednictvím kterého můžete svůj profil smazat - specifikujte tudíž prosím text ‚Celkem jsem Vám psala třikrát a jasně Vás žádala o okamžité zrušení členství a Vy mi píšete, že je mnou předplacené do 10.6.2017?‘, velice Vám děkujeme.
Tzv. ‚odstoupení od smlouvy‘ je možné uplatnit do 14 dní od data ‚uzavření smlouvy‘, t.j. počáteční objednávky a úhrady placených služeb, které bylo ke dni 10.02.2017.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, ještě Vám to tedy zopakuji:
Žádám Vás o okamžité zrušení členství a vrácení poměrné částky alespoň za dva měsíce...
Po poradě s dTestem se obrátím na Evropské spotřebitelské centrum(ESC).
Tímto děkuji dTestu za pomoc.
Martina Veselá.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.