Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15223Stržení peněz formou sms za hru FishWK kterou jsem si sama nestáhla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2017, před 8 lety

Tereza Měsícová

Znění stížnosti

Dne 16.3.se mi v ikonách v telefonu objevila hra FishWK kterou jsem nestáhla,poté, co jsem na ní klikla za účelem odstranění mi vzápětí přišly 2 sms ve znění:
1. z čísla:90309050 :Nakoupili jste VipGift v FishWK za 50CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
2.z čísla90309079 :Nakoupili jste VipGift v FishWK za 79CZK.Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala,je to okrádání slušných lidí.


Produkt

stržení peněz sms zprávou za nestaženou hru FishWK v hodnotě 50 +79 Kč


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet,za nevyžádané služby.Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2017 06:18, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2017 14:54, před 8 lety

Dobrý den paní Měsícová,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jakou sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. prosíme zaslat tel. číslo na e-mail infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2017 18:23, před 8 lety


Tereza Měsícová

Dobrý den,tel. číslo odesláno na uvedený email.
Prosím a děkuji za rychlé vyřízení.Měsícová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2017 13:57, před 8 lety

Dobrý den,

ano obdrželi jsme a děkujeme za uvedené údaje pro refundaci částky 129 Kč.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2017 23:38, před 8 lety


Tereza Měsícová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,peníze byly připsány na účet,děkuji dTestu za tuto
službu a možnost se bránit!!!Měsícová