Společnost


Komerční banka, a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15224Zadržování výplaty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2017, před 8 lety

Daniel Hájek

Znění stížnosti

protože můj současný zaměstnavatel má účet u KB , tak jsem si jej u této banky založil , abych nemusel čekat na výplatu do pondělí . nemile mě ovšem překvapilo , že zadržují mou výplatu do druhého dne a ještě mi posílají sms , s textem , že mi ona výplata přišla včera a tak je to i se zálohama na mzdu . přitom jsem si zažádal o půjčku dopoledne a odpoledne jsem jí měl na účtě a peníze šly z jiné banky . mou podané platby na účty u kb jsou zaslány a připsany na účty téhož dne .


Produkt

běžný účet


Požadované řešení

měli by mi přestat zadržovat výplaty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2017 13:11, před 8 lety

V případě platební transakce v rámci téhož poskytovatele na území České republiky v české měně musí být podle § 111 zákona o platebním styku částka platební transakce připsána na platební účet příjemce, nebo nevede-li poskytovatel příjemci platební účet, dána příjemci k dispozici nejpozději na konci dne, v němž nastal okamžik přijetí příkazu. Pokud by společnost lhůtu nedodržela, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta. Dohled nad dodržováním povinností uložených zákonem o platebním styku vykonává Česká národní banka.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 12:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.