Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
protože můj současný zaměstnavatel má účet u KB , tak jsem si jej u této banky založil , abych nemusel čekat na výplatu do pondělí . nemile mě ovšem překvapilo , že zadržují mou výplatu do druhého dne a ještě mi posílají sms , s textem , že mi ona výplata přišla včera a tak je to i se zálohama na mzdu . přitom jsem si zažádal o půjčku dopoledne a odpoledne jsem jí měl na účtě a peníze šly z jiné banky . mou podané platby na účty u kb jsou zaslány a připsany na účty téhož dne .
běžný účet
měli by mi přestat zadržovat výplaty.
|
Tweet |
V případě platební transakce v rámci téhož poskytovatele na území České republiky v české měně musí být podle § 111 zákona o platebním styku částka platební transakce připsána na platební účet příjemce, nebo nevede-li poskytovatel příjemci platební účet, dána příjemci k dispozici nejpozději na konci dne, v němž nastal okamžik přijetí příkazu. Pokud by společnost lhůtu nedodržela, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta. Dohled nad dodržováním povinností uložených zákonem o platebním styku vykonává Česká národní banka.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Řízení před finančním arbitrem není zpoplatněno. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.