Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15228Nedodané zboží do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2017, před 8 lety

Gabina Hrncarkova

Znění stížnosti

Dobrý den. Měla jsem objednaný balík do ruky. Ráno mi došla SMS, že dnes bude balík dodán, ale byla jsem v práci, tak jsem chtěla balík poslat na jinou adresu asi o 100m dále. Volala jsem na call centrum, placené, tam mi dali číslo na Depo. Na depu jsem oznámila změnu, vzali si i telefon . číslo, už z hlasu slečny mi bylo jasné, že mi balík nedojde na udanou novou adresu. Adresa byla na hernu která je nonstop. Odpoledne mi byla poslána SMS, že nikdo nebyl zastizen a balík je na poště o pár metrů dále. Nerozumím tedy, proč platím za balík do ruky a nikdo mi není schopen ani zavolat. Jiné společnosti volají ráno, že balík dovezou, není problém se domluvit, ale Česká pošta ten problém má. Chtěla jsem online zadat až druhý den ať mi balík dovezou, ale to tam bohužel nemáte! A nehledě na to, že se napíše doba dodání, člověk sedí doma celý den a balík se doveze ve 20:15.Raději by jste měli rozvoz ukončit, nechat to na společnostech které tomu dají vše, ať je zákazník spokojen. Děkuji Hrncarkova


Produkt

DR3656713876F


Požadované řešení

Moje reakce je vrácení peněz za doručení do ruky, když si člověk musí stejně na poštu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2017 14:55, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.