Společnost


LINDAB s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15234Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2017, před 8 lety

Petr Dubánek

Znění stížnosti

V listopadu roku 2010 jsme si nechali namontovat plechovou střešní krytinu od značky Lindab - barva hnědá. Výrobce se prezentuje kvalitním materiálem a dle jejich reklamy střecha zůstane dlouho funkční a krásná.V listopadu 2015 byla podána reklamace a po vzájemné dohodě proběhlo v dubnu 2016 místní šetření. Dle mého názoru je střecha značně vybledlá a to po velice krátké době. Pouze hřebenáč a střešní vlez zůstávají v barvě původní. Dle názoru produktového manažera společnosti Lindab je změna odstínu velmi subjektivní, celoplošná a nemá vliv na funkčnost krytiny. Reklamace mi byla zamítnuta. Též jsem se obrátil se stížností na Českou obchodní inspekci, ale bylo mi sděleno, že pokud reklamace proběhla ve stanovené lhůtě oni nemohou zasahovat. Dle mého názoru je střech pěkná pouze když je mokrá.


Produkt

Plechová střecha tašková zn.Lindab barva hnědá


Požadované řešení

Nevím jaký zvolit další postup, protože se záporně vyřešenou reklamací nesouhlasím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2017 08:28, před 8 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně. Pokud byla poskytnuta prodloužená smluvní záruka, musí spotřebitel pro uplatnění práva z vadného plnění splnit podmínky, které byly sjednány.

Spor ohledně kvality použitého materiálu na výrobu věci by bylo možné rozhodnout na základě odborného posudku. V případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že věc vadná byla. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena s náležitou péčí, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek, že materiál byl vadný, může spotřebitel požadovat nápravu. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 14:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.