Společnost


Šimek Ivan

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1524Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2013, před 11 lety

Lucky Botta

Znění stížnosti

Byl mi naúčtovaný poplatek za to, že jsem zaplatil kartou. Nemyslím si, že je to v pořádku, a proto bych na to chtěl upozornit. Nejde mi o to, abych dal prodejci šanci napravit chybu a vymohl 2kč. Když mi prodavačka řekla, že za platbu kartou mi naúčtuje peníze navíc, zeptal jsem se jí co je to za nesmysl a ona jen odvětila, že ona si to nevymyslela. Ano, mám možnost volby a nenakoupit když nemám hotovost, ale na druhou stranu napočítat zákazníkovi větší cenu, než je státem regulovaná na výrobku s kolkem je podle mého názoru nekalá obchodní praktika.


Požadované řešení

chci si jen postěžovat a na absurditu takového poplatku veřejně poukázat. pokud ji chce prodejce řešit, měl by poplatek zrušit...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2013 12:50, před 11 lety

Dle § 92 zákona o platebním styku může obchodník požadovat úhradu za použití platebního prostředku. Je povinností podnikatele o takovém poplatku před zaplacením plátce informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 11:36, před 10 lety

Společnost nevyužila možnost vyjádřit se ke stížnosti. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.