Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl mi naúčtovaný poplatek za to, že jsem zaplatil kartou. Nemyslím si, že je to v pořádku, a proto bych na to chtěl upozornit. Nejde mi o to, abych dal prodejci šanci napravit chybu a vymohl 2kč. Když mi prodavačka řekla, že za platbu kartou mi naúčtuje peníze navíc, zeptal jsem se jí co je to za nesmysl a ona jen odvětila, že ona si to nevymyslela. Ano, mám možnost volby a nenakoupit když nemám hotovost, ale na druhou stranu napočítat zákazníkovi větší cenu, než je státem regulovaná na výrobku s kolkem je podle mého názoru nekalá obchodní praktika.
chci si jen postěžovat a na absurditu takového poplatku veřejně poukázat. pokud ji chce prodejce řešit, měl by poplatek zrušit...
|
Tweet |
Dle § 92 zákona o platebním styku může obchodník požadovat úhradu za použití platebního prostředku. Je povinností podnikatele o takovém poplatku před zaplacením plátce informovat.
Společnost nevyužila možnost vyjádřit se ke stížnosti. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.