Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách dtest jsem si ve srovnavaci tarifů vybral Vectonemobile. SIM karta mi přišla cca do tří dnů. Asi po týdnů mi přestaly fungovat sms. Pokusil jsem se kontaktovat společnost po telefonu, emailem a nakonec i na facebooku. Bohužel bez úspěchu.
Aby mi zacalo fungovat posílání sms.
|
Tweet |
Pokud je služba nefunkční je účastník smlouvy oprávněn službu reklamovat (nejlépe však prokazatelně písemně doporučeně s dodejkou). O přijetí reklamace by měl být vystaven protokol, ve kterém bude uvedeno datum uplatnění reklamace, její obsah a způsob řešení, který spotřebitel žádá. O vyřízení reklamace musí být zákazník do měsíce prokazatelně informován.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Obchodní podmínky podnikatele uvádí následující způsoby kontaktování společnosti: Písemně na adresu: Zákaznická podpora Vectone Mobile, Mundio Distribution Czech Republic s.r.o., Toužimská 588/70, Praha 9, PSČ 197 00
Zavolejte nám: Obraťte se na naši Zákaznickou Podporu na čísle 222 (Zdarma pro Uživatele Vectone Mobile SIM karty) nebo alternativně volejte 00420 794 099 962 z jiného mobilního telefonu nebo pevné linky (náklady se mohou lišit v závislosti na poskytovateli telefonních služeb);
Online:Navštivte naše webové stránky www.vectonemobile.cz klikněte na "Kontaktujte nás" a vyplňte on-line formulář. Člen našeho týmu Zákaznického centra Vás zpravidla bude kontaktovat běhen jednoho pracovního dne ode dne doručení vaší žádosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.