Společnost


WORLD SHIPPING SHOPS LTD

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15247Nedodané zboží, nevrácené peníze, nulová komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2017, před 8 lety

Anna Brychtová

Znění stížnosti

11.11.2016 jsem objednala přes webové stránky zboží s okamžitou platbou. 14.11. jsem obdržela mail s informací ,,Objednávka byla dodavatelem přijata,, Po cca 30 dnech na dotaz mailem kdy bude zboží dodáno, odpověďěli, že lhůta dodání je až 45dní. Od té doby přestali komunikovat. 20.12. zaslána žádost o prověření stavu zásilky-bez odpovědi. 9.1.žádost o vrácení peněz-bez odpovědi. 2.3.poslední žádost o vrácení peněz za nedodané zboží-opět bez komunikace ze strany prodejce. Myslím, že jde o podvodné praktiky.


Produkt

KOPIE MAILU: Kód Položka Mn. Cena za kus Cena Bavlněné botičky pro malé holčičky a chlapce - 3 barvy, 3 velikosti s poštovným ZDARMA! 7399 Bavlněné botičky pro malé holčičky a chlapce - 3 barvy, 3 velikosti s poštovným ZDARMA! Tip: Růžová vel.3 1 79 Kč 79 Kč Přikládací teploměr pro děti s poštovným ZDARMA! 1223 Přikládací teploměr pro děti s poštovným ZDARMA! 1 29 Kč 29 Kč Svítící kačenka do vany s poštovným ZDARMA! 1367 Svítící kačenka do vany s poštovným ZDARMA! 1 59 Kč 59 Kč Svítící LED polštářek hvězdička s poštovným ZDARMA! 9023 Svítící LED polštářek hvězdička s poštovným ZDARMA! Barva: Růžová 1 279 Kč 279 Kč Doprava ZDARMA 1 0 Kč 0 Kč Bankovním převodem 1 10 Kč 10 Kč CENA CELKEM: 456 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč


Požadované řešení

Žádám o okamžité vrácení peněz. Částka 456Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2017 05:43, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 14:27, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.