Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, jiz asi dva roky zadám firmu, aby vratila penize za vracenou objednavku, dorucenku mam svhovanou a letitou konverzaci take. Je to zbozi pres 2 tisice a pravnik by se nebyplatil. Nicmene nejdříve psali, ze poslali sek, protoze penize nesly vratit na kartu, nikdy ale na mou zadost doklad o zaslani.. Naposledy, ze poslou dárkovoug kartu na zbozi minus 10 liber( pry za zruseni šeku, který nemam) a ted uz dlouhou dobu vubec nrodpovidaji na maily. Přece si opravdu nemohou cizi penize nechat? Dekuji za pomoc
Vraceni hodnoty zbozi v objednavceo
|
Tweet |
Pokud bylo od smlouvy odstoupeno bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní, má prodávající povinnost spotřebiteli vrátit přijaté peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. V daném případě již však bylo zboží prodávajícímu zpět odesláno. Prodávající je tedy povinen plnit. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Zákon určuje závazně způsob vracení. Prodejce musí použít stejný platební prostředek, jaký použil spotřebitel při původní transakci, ledaže by spotřebitel výslovně souhlasil s jiným platebním prostředkem a ještě k tomu za podmínky, že takový jiný způsob placení nezapříčiní pro spotřebitele další náklady.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.