Společnost


STARENTRADE sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15249Nedodané, předem zaplacené zboží a neuskutečnění avizovaného vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2017, před 8 lety

PAVEL DRUGDA

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 14.02.2017 08:29,naše rodina zakoupila a ihned zaplatila na stránkách www.vanocnivyprodej.eu Notebook MSI GL62 6QC-422XCZ,Platební údaje:
Částka k zaplacení: 13 294 Kč
Číslo účtu / kód banky: 670100-2214294496 / 6210
Variabilní symbol: 17133386
Způsob doručení: Česká pošta 89Kč
Platba byla provedena z účtu vedeného u Moneta bank.Jelikož tato firma nereágovala,na výzvy emailem ,rozhodli jse se,že od smlouvy odstoupíme a budeme trvat na vrácení peněz.
dne 28.2.2017 byla poslána výzva na email reklamace@vanocnivyprodej.eu, obchod@vanocnivyprodej.eu,ale odpovědi jsme se nedočkali.
Dne 27.2.2017 jsme poslali odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na tyto emaily,ale odpovědi jsme se OPĚT nedočkali
INTERNETOVÝ OBCHOD
"Vánoční výprodej" vanocnivyprodej.eu
poslednisance.com
novorocnivyprodej.com
povanocnivyprodeje.com
Petra Kočí (info@poslednisance.com
Lenka Zelenková (info@slevykonci.com)
Kristýna Králová (info@novorocnivyprodej.com)
Tereza Hess (info@povanocnivyprodeje.com)


v ÚSTÍ NAD LABEM 27.2.2017




Věc: Odstoupení od smlouvy dle § 53 občanského zákoníku

Ve Vašem internetovém obchodě jsem si objednal NOTEBOK MSI v hodnotě 13205 Kč, včetně DPH. Toto jsem od Vás NEOBDRŽEL obdržel (číslo faktury 17133386 .PLATBA PROBĚHLA A VY NEREAGUJETE ANI NA TŘETÍ VÝZVU

Na základě § 53 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží.
Zaplacenou částku prosím vraťte v zákonné třicetidenní lhůtě složenkou na moji výše uvedenou adresu či účet číslo XXXXXXX, vedený u banky, MONETA a.s.

S pozdravem


Produkt

Notebook MSI GL62 6QC-422XCZ


Požadované řešení

VRÁTIT PENÍZE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 10:47, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 14:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.