Společnost


FASHION SHOES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15250Zamítnutá reklamace č. 025764

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2017, před 8 lety

Barbora Škovierová

Znění stížnosti

Dnes 13.3. 2015 jsem ve Street Super Shoes v Galerii Vaňkovka v Brně koupila ve slevě semišové polokozačky. Původní cena - 799 Kč, ve slevě za 639 Kč. Boty se dají nosit jenom v suchém jarním nebo podzimním počasí. Nosila jsem je každý rok maximálně cca 4 měsíce. V únoru 2017 jsem zjistila, že se mi u obou bot začíná vytrhávat svrchní materiál od podrážky. Okamžitě jsem zašla do prodejny - 19.2.2017. Reklamace byla 13.3.2017 zamítnuta s tím, že se "jedná o prohloubení vady následným užíváním věci s vadou. Soudě dle stavu poškození je evidentní, že toto mělo progresivní charakter. Obuv však byla nadále nošena i přes povinnost ji ihned reklamovat. ... Chtěli bychom Vás upozornit, že vada musí být reklamována ihned při projevení. ... atd."
Nejsem si vědoma své chyby, opravdu jsem vadu objevila až v únoru, když jsem zimní boty vyměnila za polokozačky. Jednání Fashion Shoes, s.r.o. (p. Mertová a Pešáková)považuji za nekorektní a neosuhlasím se zamítnutím reklamace.


Produkt

Černé semišové dámské kozačky 551-5.463.7, velikost 39, nákup v Galerii Vaňkovka v Brně


Požadované řešení

Chci vrátit peníze nebo možnost vybrat si jiné boty ve stejné ceně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 10:41, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 14:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.