Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15257Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2017, před 8 lety

Karel Ráliš

Znění stížnosti

V pátek 17.3.2017 jsem obdržel SMS že v sobotu 18.3.bude zásilka doručena. Vzal jsem si pracovní volno!!!!!.V sobotu kolem11.00jsem volal na kontaktní číslo ppl a slečna mi řekla že bohužel nikoho neměly kdo to doručí.Stacilo napsat SMS a mohl jsem jít do práce. Požadoval jsem kompenzací a tu prý mám chtít po dodavateli.Co je to za jednání????. Hovor mám nahraný a budu asi postupovat se stížností dále. Není to poprvé.


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2017 09:38, před 8 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel zásilky může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (tedy prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 16:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.