Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V pátek 17.3.2017 jsem obdržel SMS že v sobotu 18.3.bude zásilka doručena. Vzal jsem si pracovní volno!!!!!.V sobotu kolem11.00jsem volal na kontaktní číslo ppl a slečna mi řekla že bohužel nikoho neměly kdo to doručí.Stacilo napsat SMS a mohl jsem jít do práce. Požadoval jsem kompenzací a tu prý mám chtít po dodavateli.Co je to za jednání????. Hovor mám nahraný a budu asi postupovat se stížností dále. Není to poprvé.
Kompenzace
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel zásilky může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (tedy prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.