Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kabelka z hladké usně byla zakoupena 1.12.2012 v prodejně Baťa v OC Zlín Malenovice, cena 2199.-CZK.
V srpnu 2013 byla dána k reklamaci z důvodu olupování, zrůžovění kroužků u popruhu. Na kabelce je velmi zřetelně znát, že nebyla moc nošena. Reklamace nebyla uznána. Údajně z důvodu opotřebením mechanicky - třením, působením vlhkosti. Toto vyjádření se mně zdá úsměvné. Zajímalo by mě, jak tedy správně nosit kabelku, aby nedocházelo ke tření v místě kroužků s popruhy a v jaké vlhkosti mohu vycházet ven s kabelkou.
Zaměstnanci, kteří vyřizovali mou reklamaci, mně doporučili výměnu kroužků, ale ani u opraváře jsem nepochodila. Tvrdí, že výměna kroužků není tak jednoduchá, musel by vyměnit celý popruh. Poté, co jsem mu vylíčila tu neuznanou reklamaci mě doporučil soudního znalce.
Kabelka hladká useň, barva černá, 9646802, velikost 010
zrušení kupní smlouvy
|
Tweet |
Prodejce je povinen zamítnutí reklamace písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Je otázkou, zda se by se kožená kabelka v takové hodnotě měla olupovat po 9 měsících používání.
Záleželo by v případě tření a působení vlhkosti, jestli se jednalo o nějakou nadměrnou zátěž. Toto by posoudil právě nezávislý odborník na kožené výrobky.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.