Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Po dnešní telefonické domluvě s pracovníkem D testu se na Vás obracím s prosbou, jestli by jste mi dokázali pomoci ve věci do které jsem se dostal také trošku svojí hloupostí.
Jedná se o to, že jsem si na konci minulého roku objednal určitou minci s dárkem v podobě hodinek od společnosti Český Mincovní Obchod. Mince měla stát 179,- Kč a ty jsem zaplatil při převzetí balíčku. Při rozbalení jsem ale zjistil, že balíček obsahuje ještě další minci a já si v tu chvíli pomyslel, že je to jenom další dáreček navíc. Na zkoumání tolika letáků, které mi zároveň s balíčkem přišly jsem neměl čas a tak jsem se už dále o nic nestaral. Mé rozčarování však přišlo po nějaké době, kdy mi do schránky přišel dopis, ve kterém po mně chce tato pofiderní společnost zaplatit nemalou částku za minci, kterou jsem po nich nikdy nechtěl.
Na Vašich stránkách jsem si tehdy našel dva vzory, podle kterých jsem společnosti ČMO napsal dva dopisy. V prvním z nich jsem je žádal o ukončení zasílání neobjednaného zboží a ve druhém jsem je žádal o odstranění mých osobních údajů z jejich databáze. Kopie obou dvou dopisů Vám zasílám dole v kolonce další informace (neveřejný údaj). Dopisy jsem poslal doporučeně 28.1.2017.
Myslel jsem si, že je je věc tímto ukončená, ale v sobotu 18.3.2017 jsem si na poště přebral doporučený dopis od společnosti Alektum Group , ve kterém mne tato společnost žádá o úhradu dluhu pro ČMO a penále za jejich služby .Částka se tak vyšplhala na 2368,46 Kč.
Dnes jsem proto kontaktoval Váš telefonický servis a Váš spolupracovník mi doporučil, abych se obrátil s tímto mým problémem na Vás a moc doufám, že mi nějak proti těm lumpům pomůžete. Děkuji, Jaroslav Odlas.
Jedná se o zaplacení mince, kterou jsem si neobjednal
Chci, aby mne již nikdy společnost Český Mincovní Obchod neobtěžovala svými nabídkami a aby uznala, že jí nic nedlužím
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
V případě podezření na nekalé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážený pane Odlasi,
dle všech dostupných podkladů (kopie objednávky a nabídky) jste u nás čerpal nabídku kolekce KAREL IV. S fakturou č. 001 jste obdržel první 2 produkty včetně alba na kompletaci celé kolekce, jak námi byla nabízena. V přiložené korespondenci Vám samozřejmě bylo sděleno, že jako zákazník u ČMO nejste nikterak vázán a máte právo, kdykoliv Vámi kompletovanou sbírku ukončit a samozřejmě můžete v daném termínu zboží vrátit / odstoupit od Vámi podepsané smlouvy.
Námi odeslaná zásilka ze dne 24.11.2016 nebyla do 8.3.2017 uhrazena, ani zboží vráceno. Zboží Vám bylo zasláno doporučeně oproti podpisu, nikoliv dobírkou. Tedy zásilku jste nemohl platit při převzetí balíčku. Na tuto skutečnost jste byl 4x písemně upozorněn. Pouze v dopisu ze dne 30.1.2017 nám sdělujete, že nemáte zájem o další zasílání zboží. Tato Vaše informace Vám byla obratem písemně potvrzena (kopie dopisu archivována) s opětovnou informací, že je nutné dodané zboží uhradit, nebo zaslat zpět. Bohužel na tuto informaci jste již nereflektoval. Dne 8.3.2017 byla záležitost předána společnosti Inkasso Alektum s.r.o.
V případě nejasností, jsme Vám radí k dispozici na naší zákaznické lince.
Děkujeme za poochopení
S pozdravem
zákaznický servis ČMO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.