Společnost


Fröhlich David

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1527Nevrácená reklamace ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2013, před 11 lety

Radek Pliska

Znění stížnosti

Dne 17.9.2012 jsem v eshopu http://www.dkefekt.cz zakoupil světla Devil Eyes black WV Passat B5 (LPUWB4) za cenu 6600 Kč. Bohužel se na těchto světlech vyskytla vada, na pravém světle nesvítí diodový proužek. Tuto vadu jsem reklamoval dne 16.10.2013 a žádal o opravu. Po několika urgencích jsem dostal telefonickou odpověď o výměně světel za nové. Bylo mě přislíbeno odeslání zpět v pondělí (18.11), ani po několika urgencích jsem nedostal potvrzení o odeslání balíku. Dne 20.11.2013 tedy více jak 30 kalendářních dnů od vytknutí vady, jsem neobdržel světla zpět. Dále jsem se zkoušel spojit ale nedostal jsem zpět ani potvrzené odstoupení od smlouvy ani odpověď na telefony... V pondělí 2.12 jdu na policii a podám trestní zároveň podnět o přešetření na ČOI. Prosím o pomoc shromáždit co nejvíce lidí kteří byli podvedeni od stejného prodejce, a snad i pomoc s postupem vůči podvodníkovi na internetu Děkuji


Produkt

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.dkefekt.cz%2Fzbozi%2F7818%2FVW-PASSAT-B5-11-96-08-00-DEVIL-EYES-BLACK.htm&oq=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.dkefekt.cz%2Fzbozi%2F7818%2FVW-PASSAT-B5-11-96-08-00-DEVIL-EYES-BLACK.htm&aqs=chrome..69i57j69i58.7803j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8


Požadované řešení

Pokud by se Vám povedlo spojit s panem Fröhlichem, upustím od trestního stíhání pokud mě vrátí všechny vynaložené peníze které můžu doložit. 6600,- za světla 140,- za jejich přepravu ke mě, 133,- za odeslání světel na reklamaci a v neposlední řadě 29,- za odeslání Odstoupení od kupní smlouvy. To však nepředpokládám. Pokud budete chtít případ medializovat, nejsem proti. S pozdravem Pliska
ps.: ještě bych chtěl upozornit že ten samý člověk má i eshop http://www.sperkydeluxe.cz/kontakt.asp


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 12:50, před 11 lety

Prodejce povinen dle §19 zákona o ochraně spotřebitele reklamaci vyřídit do 30-ti dnů od jejího uplatnění. Vyřízení reklamace zahrnuje i doručení zboží zpět spotřebiteli. Pokud tak neučiní, má spotřebitel nároky jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, to znamená buď nárok na výměnu zboží nebo na vrácení peněz dle §622 odst. 2 občanského zákoníku.

V případě, že kupující zvolil odstoupení od smlouvy, je prodejce povinen vrátit mu peníze nejdéle ve lhůtě poskytnuté v písemném odstoupení. Jestliže tak neučiní i přes opakovanou písemnou výzvu kupujícícho, může se kupující domáhat svého nároku žalobou u civilního soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 11:41, před 10 lety

Subjekt Fröhlich David se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.