Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, nejsem jistě první kdo se na Vás obrací ve věci společnosti be2, kde jsem se registroval dne 16.12.2016 a aktivoval si internetovou platbou z platební karty za částku 149,-Kč tzv. VIP účet na dobu 3 měsíců. Jaké bylo překvapení když mi byla dne 16.3.2017 bez mého jakéhokoliv vědomí a mého souhlasu z mého bankovního účtu stažena částka 2247,-Kč., kde mi bylo následně emailem sděleno, že došlo k automatickému prodloužení tzv. VIP účtu, což mají uvedeno ve všeobecných podmínkách. Na mou urgenci, že žádné prodloužení tohoto účtu nežádám, nechci, se strženou platbou nesouhlasím a že žádám o zrušení tohoto VIP účtu a navrácení finanční hotovosti zpět mi již nebylo ze strany společnosti be2 odpovězeno.
automatické prodloužení tzv.VIP účtu a stržena částka 2249,-Kč z bankovního účtu
vrácení finančních prostředků a úplna deaktivace účtu u společnosti be2
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 58003224
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 16.11.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Tímto bych chtěl poděkovat DTestu, po té co jste uvedli, že jste kontaktovali uvedenou společnost Be2, mi bylo ještě téhož dne z jejich strany nabídnuto vrácení dvou třetin stržené částky, a to tak že jeden měsíc tzv.VIP účtu, který již započal zůstane zaplacený a poměrná částka za následující dva měsíe bude zaslána zpět na můj bankovní účet. S takovým to postupem jsem souhlasil, kdy rovněž došlo k úplnému vymazaní mého účtu a veškerých údajů k němu, tudíž již by se neměla tato situace více opakovat. Ještě jednou bych Vám chtěl tímto poděkovat, neboť je zřejmé, že uvedená společnost má z Vás respekt a jednání s ní, po té co jste je kontaktovali se radikálně změnilo. Ještě jednou DĚKUJI.