Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15271Neoprávněné poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2017, před 8 lety

Petr Havelka

Znění stížnosti

Dobrý den.
Obracím se na vás se žádostí o objasnění administrativního poplatku při koupi vozidla v Auto Esa Štěrboholy. Dne 22.2.2017 jsem si koupil Škoda Roomster Scout. Při výběru vozidla a dalším průběhu nákupu jsem byl spokojen s jednáním pracovníků, kteří vůz předváděli. Pustili mě i do servisu ke známému na kontrolu vozu. Zvrat však nastal před podpisem smlouvy, kdy jsem se dozvěděl, že musím zaplatit administrativní poplatek za nákup auta. Přerušil jsem sepisování smlouvy a dožadoval se vysvětlení. Oba dva manažeři se kterými jsem jednal mi potvrdili, že poplatek musím zaplatit. U jednání s manažery byl se mnou můj syn.Doma jsem potom hledal administrativní poplatek na internetu a nic takového jsem nenašel Dosud jsem se nesetkal s tím, aby při nákupu jakéhokoliv zboží byla stanovená cena bez předchozího upozornění následně zvýšena o administrativní poplatek. Později jsem se dozvěděl, že se jedná o jakýsi balíček služeb, který není povinný.
Jak jsem zjistil i u vás na d test nejsem sám kdo byl v Auto Esa takto ošizen.
Petr Havelka


Požadované řešení

Chci vrátit administrativní poplatek. Nechci od Auto Esa žádné služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2017 11:26, před 8 lety

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.

Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 09:15, před 8 lety

Vážený pane Havelko,

Balíček doplňkových služeb není povinná položka a koupě vozu není jeho objednáním nijak podmíněna. Omlouváme se, jestliže při prezentaci tohoto balíčku došlo k nejasné interpretaci. Nebude-li si přát výhod balíčku využít, obraťte se prosím na adresu reditel@autoesa.cz, kde bude Váš požadavek bez průtahů vyřešeno.

Patrik Spurný
Auto ESA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2017 12:51, před 8 lety


Petr Havelka

Dnes jsem poslal tento požadavek na Patrik Spurný Auto ESA.
Doufám, že mi vyjdou vstříc.

Dobrý den pane Spurný.

Opravdu si nepřeju využívat balíček doplňkových služeb.

Balíček mi byl prezentován jako povinný administrativní poplatek.

Děkuji předem za vyřešení požadavku.

Petr Havelka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.5.2017 11:31, před 8 lety


Petr Havelka

Hodnocení:

Komentář: Dnes mi byly vráceny peníze. Stížnost byla vyřešena k mé úplné spokojenosti. Díky za pomoc.