Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#15272Zrušení objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2017, před 8 lety

Ludmila Schmidtová

Znění stížnosti

Jsem neustále kontaktována od společnostiPoštovné ZDARMA.cz SMS o nezaplacení objednávky č.100546862,
přesto,že jsem několikrát odeslala žádost o odstoupení(zrušení) této smlouvy.(objednávky)


Produkt

Zámková vložka s knoflíkem a třemi klíči. ID produktu 59013


Požadované řešení

Žádám o zrušení této ojednávky.
S pozdravem
L.Schmidtová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2017 11:14, před 8 lety

V případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, v tomto případě na internetu, umožňuje zákon kupujícímu spotřebiteli od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to až do 14 dní od převzetí věci, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Jelikož je odstoupení umožněno až do 14 dní od převzetí věci, logicky a spravedlivě z toho vyplývá, že je možné odstoupit již před převzetím věci, jak i výslovně stanoví harmonizační zákonná úprava Evropské unie, konkrétně bod č. 40 předmluvy směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitele.

Občanský zákoník však zároveň stanoví výjimky předmětů koupě, od kterých, ani u smluv uzavřených na internetu, odstoupit nelze, a to v § 1837. Mezi tyto výjimky patří mj. věci speciálně upravené na míru, u kterých by byla výrazně omezena možnost prodávajícího je opětovně prodat. Pokud by si spotřebitel tedy např. zadával jednotlivé vlastnosti zboží, a ne pouze vybíral z nabídky možných vlastností, je možné, aby prodávající na odstoupení nepřistoupil.

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii odstoupení).

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2017 12:21, před 8 lety

Vážená paní Schmidtová,

Vaše objednávka č. 100546862 byla zrušena dne 21.3.2017.

Přeji hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2017 21:05, před 8 lety


Ludmila Schmidtová

Hodnocení:

Komentář: trvalo to, ale spokojen