Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Využili jsme vaši Žádost o úplné a pravdivé údaje o smlouvě o dodávce energie a správně vyplněnou a podepsanou jsme ji zaslali doporučeně s dodejkou na kontaktní adresu BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.
Po třech týdnech nám přišlel dopis, ve kterém nám oznamují, že nám žádné údaje ke smlouvě nesdělí z důvodu ochrany osobních údajů.
Smlouvě o dodávce energie
Poskystnutí údajů o smlouvě o dodávce energie
|
Tweet |
Podle § 30 odst. 2 písm. n) energetického zákona je obchodník s elektřinou povinen při provádění úkonů nezbytných k uskutečnění volby nebo změny dodavatele elektřiny uvádět pravdivé a úplné informace. Stávající i budoucí dodavatel jsou povinni sdělit odběrateli na jeho žádost pravdivé a úplné údaje. Společnost má povinnost poskytnout informace, o které spotřebitel žádal, v plném rozsahu dle ustanovení § 30 odst. 2 písm. n) zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, u elektřiny a dle ustanovení § 61 odst. 2 písm. p) téhož zákona týkající se plynu.
Pokud tyto informace dodavatel neposkytne, dopouští se správního deliktu a může mu Energetický regulační úřad udělit pokutu. Z tohoto důvodu je tedy možné poslat podnět Energetickému regulačnímu úřadu, aby se jednáním této společnosti zabýval.
Dobrý den, pane Neťuko,
vzhledem k tomu, že Váš požadavek neobsahuje identifikační údaje, není možné Vám poskytnou bližší informace.
Prosím o jejich doplnění, následně Vám poskytnu více informací.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Přikládám odpověď od vaší společnosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že evidovaný smluvní vztah je veden na paní Vítečkovou není možné Vám požadované údaje poskytnout, bližší informace získala klientka ze strany dodavatele prostřednictvím elektronické komunikace.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Absurdní odpověď od absurdní společnosti.
Už to řešíme přes ERU, protože jsme žádné informace o naší smlouvě v žádné podobě do dnešního dne nedostali.
Od BEE odchacházíme i přes smluvní pokutu, protože skoro všichni dodavatelé jsou levnější a největší rozdíl, dle srovnávače ERU, je dokonce 6000 Kč za rok, což je na obyčejný byt pořádný rozdíl.
Na nekalé praktiky BEE by měl dTest opakovaně upozorňovat.
Dobrý den,
jak jsem Vás již informovala, vzhledem k tomu, že je smluvní vztah evidován na jinou osobu není možné - z důvodu ochrany osobních údajů tyto informace poskytovat bez souhlasu odběratele. Zároveň je zapotřebí uvést, že všechny údaje o smluvním vztahu jsou součástí Smlouvy nebo následně sjednaných dodatků.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Vážená paní Schneiderová,
jděte do ***** i s celým BEE.
Spotřebitel nám prostřednictvím samostatné stížnosti zaslal následující vyjádření:
"Faktura přeplatku vystavena 15.2.2017 ma splatnost 31.3.2017.
Na druhou stranu, faktura deaktivačního poplatku účtovaného při , která nám ani nebyla doručena poštou, je vystavena 29.6.2017 má splatnost 6.7.2017, tj. 7 kalendářních dnů.
Je toto seriózní chování?"
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
v případě, že spotřebitel nemá možnost uhradit vystavené předpisy k datu splatnosti, je možné dodavatele prostřednictvím komunikačních kanálů požádat o odklad splatnosti. V případě splnění podmínek dodavatel schvaluje odklady splatnosti až o 14 dní.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
BEE
Stížnost opět přeřazujeme na spotřebitele. Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, stížnost bude uzavřena.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.