Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#15273Neposkytnutí údajů o smlouvě o dodávce energie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2017, před 8 lety

Marek Neťuka

Znění stížnosti

Využili jsme vaši Žádost o úplné a pravdivé údaje o smlouvě o dodávce energie a správně vyplněnou a podepsanou jsme ji zaslali doporučeně s dodejkou na kontaktní adresu BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Po třech týdnech nám přišlel dopis, ve kterém nám oznamují, že nám žádné údaje ke smlouvě nesdělí z důvodu ochrany osobních údajů.


Produkt

Smlouvě o dodávce energie


Požadované řešení

Poskystnutí údajů o smlouvě o dodávce energie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 10:39, před 8 lety

Podle § 30 odst. 2 písm. n) energetického zákona je obchodník s elektřinou povinen při provádění úkonů nezbytných k uskutečnění volby nebo změny dodavatele elektřiny uvádět pravdivé a úplné informace. Stávající i budoucí dodavatel jsou povinni sdělit odběrateli na jeho žádost pravdivé a úplné údaje. Společnost má povinnost poskytnout informace, o které spotřebitel žádal, v plném rozsahu dle ustanovení § 30 odst. 2 písm. n) zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, u elektřiny a dle ustanovení § 61 odst. 2 písm. p) téhož zákona týkající se plynu.

Pokud tyto informace dodavatel neposkytne, dopouští se správního deliktu a může mu Energetický regulační úřad udělit pokutu. Z tohoto důvodu je tedy možné poslat podnět Energetickému regulačnímu úřadu, aby se jednáním této společnosti zabýval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2017 11:55, před 8 lety

Dobrý den, pane Neťuko,

vzhledem k tomu, že Váš požadavek neobsahuje identifikační údaje, není možné Vám poskytnou bližší informace.

Prosím o jejich doplnění, následně Vám poskytnu více informací.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2017 13:30, před 8 lety


Marek Neťuka

Přikládám odpověď od vaší společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 15:31, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2017 14:43, před 8 lety

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že evidovaný smluvní vztah je veden na paní Vítečkovou není možné Vám požadované údaje poskytnout, bližší informace získala klientka ze strany dodavatele prostřednictvím elektronické komunikace.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 10:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2017 16:22, před 7 lety


Marek Neťuka

Absurdní odpověď od absurdní společnosti.

Už to řešíme přes ERU, protože jsme žádné informace o naší smlouvě v žádné podobě do dnešního dne nedostali.

Od BEE odchacházíme i přes smluvní pokutu, protože skoro všichni dodavatelé jsou levnější a největší rozdíl, dle srovnávače ERU, je dokonce 6000 Kč za rok, což je na obyčejný byt pořádný rozdíl.

Na nekalé praktiky BEE by měl dTest opakovaně upozorňovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2017 11:11, před 7 lety

Dobrý den,

jak jsem Vás již informovala, vzhledem k tomu, že je smluvní vztah evidován na jinou osobu není možné - z důvodu ochrany osobních údajů tyto informace poskytovat bez souhlasu odběratele. Zároveň je zapotřebí uvést, že všechny údaje o smluvním vztahu jsou součástí Smlouvy nebo následně sjednaných dodatků.

Děkuji Vám za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.7.2017 00:18, před 7 lety


Marek Neťuka

Vážená paní Schneiderová,

jděte do ***** i s celým BEE.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2017 08:50, před 7 lety

Spotřebitel nám prostřednictvím samostatné stížnosti zaslal následující vyjádření:

"Faktura přeplatku vystavena 15.2.2017 ma splatnost 31.3.2017.

Na druhou stranu, faktura deaktivačního poplatku účtovaného při , která nám ani nebyla doručena poštou, je vystavena 29.6.2017 má splatnost 6.7.2017, tj. 7 kalendářních dnů.

Je toto seriózní chování?"

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2017 10:17, před 7 lety

Dobrý den,

v případě, že spotřebitel nemá možnost uhradit vystavené předpisy k datu splatnosti, je možné dodavatele prostřednictvím komunikačních kanálů požádat o odklad splatnosti. V případě splnění podmínek dodavatel schvaluje odklady splatnosti až o 14 dní.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová
BEE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2017 11:57, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na spotřebitele. Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, stížnost bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2017 08:56, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.