Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15275Neoprávněné účtování za telefonický hovor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2017, před 8 lety

Daniela Suchardová

Znění stížnosti

Dobrý den,obracím se na vás se stížností na pořad Rychlá hra.Dne 18.3.2017 ve 14.05 jsem mobilním telefonem 737101091 zavolala do soutěže.Jelikož 1 min stojí 90-Kč vzala jsem si stopky.Dovolala jsem se,okamžitě se mi ohlásili s tím,že mám čekat.Najednou se ozvalo,že jsem připojena na linku lásky.Hned jsem zavěsila,přítelkyně je mi svědkem.Ještě jsem pro jistotu tak minutu poslouchala,telefon byl bez jakéhokoli zvuku.Začala jsem psát sms,kterou jsem sice nedopsala,přesto bych přišla na to,že je telefon v provozu.V 15.05 mi zavolal můj mobilní operátor O2,že mi bylo naučtováno 5400Kč.Jsem v šoku,musí v tom být nějaký podvod.Na internetu jsem si přečetla negativní reakce,ale nejvyšší částky byly okolo 500,- Kč.Další lidé píší,že se samo číslo po 50ti sekundách vypíná a oni volají sami.Jsem v důchodu a jsem z toho zoufalá.Napsala jsem stížnost na tv Barrandov,napsali,že nejsou provozovatelem,odkázali mě na Infolinka: 283 025 025
Email: infocz@calltv.com
Web: http://www.rychlahra.org/
volané číslo je 909909099.
Prosím pomozte mi
děkuji Daniela Suchardová


Požadované řešení

Prosím o prošetření,chtěla bych peníze vrátit.Maximálně jsem provolala 180-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2017 11:47, před 8 lety

Společnost TelemediaInteracTV Ltd využívá pro zprostředkování komunikace se soutěžícími tak zvanou barevnou linku, jejíž zpoplatnění závisí na sazebníku každého operátora. O tomto zpoplatnění telefonní linky není však společnost povinna zákazníka informovat.

Pokud spotřebitel volá na linku některé společnosti, měl by si vždy pečlivě ověřit, zda tato linka nepodléhá nějakému zpoplatnění. Vodítkem pro něj může být zejména předvolba telefonního čísla. Přehled barevných linek včetně cenových tabulek je k nalezení mimo jiné i v sekci články na serveru www.dtest.cz.

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2017 22:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.