Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15278O2TV a starý pronajatý setobox

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2017, před 8 lety

Marek Pokorný

Znění stížnosti

Zdravím, věc se má takto: Od ledna tohoto roku se nám seká televize od O2, nejde přepínat a že ji musíme i několikrát za den restartovat. Došla mě již trpělivost a několikrát jsem tam volal a podával stížnost. Mluvil jsem i s technikem a samozřejmě problém jsme našli (setobox stříbrný starý HW).Osobně se v počítačovém i internetovém prostředí pohybuji již hodně dlouho jako technik, tak že vím jak a co funguje. Byl mi nabídnut nový rychlejší, ale mé nadšení skončilo když mi bylo řečeno, že bude v pronájmu za 49 Kč.
To jsem se již dopálil, protože již takhle platím za internet, TV a pevnou něco okolo 1400,-, což se mě již zdá drahé !!!
Nechápu jednu věc: jsem stálý zákazník již 14 let a mám to čím dál dražší?
Další věc je taková, že: setobox není můj a mám ho pouze od O2 v pronájmu za 1Kč a platím za nefunkční věc! a oni mi ho vymění za novější, ale ihned mi připočítají měsíčně +48 Kč? To se mi to opravdu vyplatí !!!
Navíc jejich chybný HW, tak čekám, že zjednají nápravu a já samozřejmě nezaplatím nic navíc. Pokud né, tak se s nima po 14 letech rozloučím a půjdu asi k levnější konkurenci.


Požadované řešení

Samozřejmě žádám o slevu na nefunkční TV od ledna a samozřejmě za stejnou cenu funkční setobox.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2017 10:31, před 8 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost má ze zákona právo na jednostrannou změnu obchodních podmínek (§ 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích). Je však ale povinna spotřebitele o této změně informovat nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je společnost povinna prokazatelně informovat spotřebitele, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je společnost povinna poskytnout spotřebiteli způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2017 15:35, před 8 lety

Dobrý den,

aktuálně nové set-top-boxy nabízíme za jednorázový poplatek 1 999 Kč s možností rozpočtu do 12 nebo 24 měsíčních plateb bez navýšení ceny, případně za 49 Kč měsíčně do pronájmu. Za stávající měsíční poplatek 1 Kč nový set-top-box neposkytujeme.

Můžete mi přesto poslat číslo služby, abych ověřil možnosti řešení?

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2017 19:12, před 8 lety


Marek Pokorný

Dobrý den,
jak tak koukám na vyjádření O2, tak nevycházím z údivu! Pokud něco pronajímám, tak samozřejmě pokud pronajatá věc nefunguje jak má, tak zákazník podá reklamaci a já jako pronajímatel musím závady bezplatně odstranit! Ano pokud něco zákazník rozbije, tak to pochopím, že si to musí zaplatit. Ale bohužel tento problém je na straně poskytovatele tudíž na straně O2, protože já nijak nemám možnost upravovat HW ani SW v pronajatém setoboxu, to dělá pronajímatel. Já přeci nebudu platit další peníze za novější pronajímanou věc! Opravte mi TV O2, aby šla přehrávat a přepínat TV a já se mohl v klidu jako do prosince minulého roku koukat na TV. Platím vám prosím za nefunkční službu již 2 měsíce !!!! Dnes mi přišlo zamítavé vyjádření reklamace. Jsem hrubě nespokojen !!!! Nejde mi pořádně TV a musím za to platit !!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 09:40, před 8 lety

Pokud nebylo možné službu řádně využívat z důvodu závady na zařízení, jenž vlastní společnost, je společnost povinna závadu odstranit a přiměřeně snížit cenu služby nebo zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Jak bylo uvedeno výše, pokud byla reklamace ze strany společnosti zamítnuta, má spotřebitel možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Námitku je možné podat do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2017 15:26, před 8 lety

Zdravím,

děkuji za doplnění.
Reklamaci předávám k opětovnému posouzení, jelikož vysvětlení nebylo zcela přesné.

Ohledně nefunkčního set-top-boxu je dále možné zařízení reklamovat na kterékoliv z našich poboček (www.o2.cz/prodejny), pokud vám nevyhovuje zakoupení nového set-top-boxu.

S výsledkem nové reklamace se vám ozveme co nejdříve.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2017 11:14, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.4.2017 19:18, před 8 lety


Marek Pokorný

Dobrý den,
bohužel jsem si moc nepomohl, dle vyjádření O2, mám TV v pořádku a pokud jde o pronajatý setobox, prý si ho mám donést na prodejnu na opravu. Za 14 let co jsem u O2, jsem nic podobného nezažil, vždy přijel technik a opravil. koukám, že pro tuto firmu jsou peníze víc, než spokojený zákazník. Tak, že i nadále budu muset restartovat každý den, na přepnutí budu čekat 5 až 10 sec., někdy se to ani nepřepne a nebo udělám to co většina a skončím u O2 a svým klientům je již nedoporučím! Budu posílat ještě stížnost na Telekomunikační úřad a doufat, že si pomohu, protože za tyto služby platit 1400,- měsíčně je doceladrahý špás. Opět opakuji firma mi nabízela pouze výměnu za víc peněz!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 09:56, před 8 lety

Dobrý den,

je mi líto, že pro vás navrhované varianty nejsou řešením.

Pokud bychom pro vás přeci jen mohli udělat ještě něco jiného, jsme vám k dispozici. V opačném případě pokládáme záležitost za uzavřenou.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2017 13:04, před 8 lety


Marek Pokorný

Dobrý den, vy možná pokládáte věc za uzavřenou, ale já ne! Pokud mi někdo napíše a to cituji doslova: "Ověřila jsem záznamy poruchové služby a nebyla zjištěna závada na straně naší společnosti. Dle platných
Provozních podmínek O2 neodpovídá za technický stav, funkčnost a konfiguraci koncových zařízení v majetku zákazníka." ,ačkoliv je zařízení vaše a já ho mám pouze v pronájmu, tak by vaše firma měla závadu odstranit. A to se nestalo. Je velmi prosté a jednoduché řešeni: Přijede technik a opraví to, ale zatím jsem se z vaší strany setkal jenom s ignorací. S pozdravem Pokorný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:58, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2017 13:48, před 8 lety

Zdravím,

v případě poruchy zařízení v pronájmu je potřeba nám set-top-box předat k reklamaci (osobně na pobočce nebo poslat poštou). Technika na místo vysíláme pouze v případě podezření na poruchu na vedení.

S přáním hezkého dne

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2017 05:45, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.6.2017 12:11, před 8 lety


Marek Pokorný

Hodnocení:

Komentář: Již jsme se po 4 měsících nervů dohodli, ale to jsem již chtěl od společnosti odejít a ejhle, najednou to šlo.