Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Otevřela jsem stránku, přes kterou po chvíli vyskočilo strašidelně se tvářící hlášení s BLIKAJÍCÍM ODPOČTEM. To mi dávalo na výběr 2 MOŽNOSTI - buď záchrana souborů v telefonu, nebo zablokování SIM karty. Důvodem byl údajně virus, respektive několik; číslo udávající počet virů se v průběhu odpočtu neustále zvyšovalo. Z nedostatku času na vyhledání, zda se nejedná o podvod, jsem (v domění, že se může jednat o zálohu dat nebo něco podobného) klikla na první možnost, tzn. záchranu souborů. V zápětí přišla SMS: "FOR ANTIVIRUS -2:1490065267mb19126763032:1- Potvrďte, že chcete chránit svůj telefon. Klepněte na tlačítko odeslat." Jelikož odpočet stále běžel, odeslala jsem to a přišla druhá SMS: "Nakoupili jste antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám! Stažení?: http://bit.ly/support@medianetpay.com."
Vrácení peněz za neoprávněně naúčtovaný poplatek.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Kašpárková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Platba byla vrácena, děkuji.
Dobrý den paní Kašpárková,
děkujeme za informaci o platbě a přejeme hezký den.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.