Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Počátkem roku jsem přešel ke společnosti TELEFONICA A od začátku mi byly učtovány 2 telefony Vše se bez potíží vysvětlilo.Koncem srpna jsem přešel na tarif FRE=nejvýhodnější pro důchodce a opět k mému původnímu číslu přibylo další a já mám ,místoslevy platit dvakrát tolik.Mnohokrát jsem telefonoval.dvakrát jsem psál=bezvýsledně. PPracovník,který se mnou FREE smlouvu sepisoval mnohokráte mne ujistil,že se jedná o moje staré č.777071352,jinak bych ke smlouvě nepřistoupil,byla u toho i manželka.Bude mi 79 roků,jsem invalidní,před 2 ROKY jsem byl mnohokrát operován,bylo mi odebráno jedno oko a špatně vidím-to bylo to nejlehčí co mne potkalo.sDomnívám se,že hlavní příčinou nedorozumění je moje zdraví.Platím za č.777atd. a telefon potřebuji pouze k zajištění doprovodu do nemocnic k návštěvě lékařů.Pohybuji se pouze po bytě,dále mi fr.hole nechodí
Chtěl bych,aby tel.č.které nepoužívám,bylo bezplatně zrušeno a zůstalo jen moje původní 777071352
|
Tweet |
V takovém případě je zásadní, co bylo sjednáno ve smlouvě. Zároveň ale je dle § 9 zákona o ochraně spotřebitele povinností obchodníka řádně poskytnout předsmluvní informace.
Pěkný den,
mrzí mě vaše zkušenost. Aktuálně jsem celou záležitost předal k detailnímu prošetření. Kontaktován s vyjádřením budete v co nejkratší době. Za vzniklé potíže se omlouvám.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika
Vážím si toho co pro mne děláte.Ocharakteru a slušnosti společnosti Telefonica si iluze nedělám.Vím,že podvod a krytí podvodníků je základem jejich práce.Pokud budou platit současné zákony,nemá slušnost proti podvodníkům nárok.Děkuji Vám PELIKÁN
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce subjektu.