Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#15302Upadlý knoflik 3x po sobe opakující se vada

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2017, před 8 lety

Marek Nožička

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem v teto společnosti kabát z ačástku 1.990 Kč a již 3x mi úpadku knoflik ktery již byl 2x opraven. Nyní požaduji vrácení vrácení penez, tudíž odstoupení od smlouvy. Manažer pobočky mne informoval, že je to zanedbatelná vada která lze opravit a peníze mi nevrátí...


Produkt

Pánský kabát PZ15


Požadované řešení

Vrácení penez, odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 11:38, před 8 lety

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou.

Má-li spotřebitel doklady od předchozích reklamací, tj. reklamační protokoly i s následným vyjádřením k nim s potvrzením provedené opravy, může, pakliže při třetí reklamaci žádal vrácení peněz, od kupní smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2017 16:29, před 8 lety

Dobrý den, pane Nožičko,

reagujeme na Vaši stížnost ve věci reklamace pánského kabátu.
Kabát jste zakoupil dne 18.10.2015. První reklamaci jste uplatnil 24.10. 2015 z důvodu utržení dvou knoflíků. Nevyužil jste možnost uplatnění takzvané vyvratitelné domněnky a souhlasil s provedením opravy. Reklamace byla v zákonné lhůtě vyřízena opravou a přišitím dvou knoflíků. Druhá reklamace byla uplatněna dne 7.4. 2016 z důvodu uvolnění všech knoflíků kabátu a jednoho knoflíku zcela uvolněného. V tomtéž termínu jste také uplatnil reklamaci na protrženou levou kapsu ve švu a počínající rozparek ve švu kapsy pravé. Všechny vady byly bez námitek z naší strany odstraněny v zákonné lhůtě. Dne 22.3. 2017 jste uplatnil další, v pořadí třetí reklamaci. Předmětem reklamace byl opět uvolněný a nyní již ztracený knoflík. V tomto okamžiku jste měl kabát ve svém držení již 17 měsíců. Požadoval jste okamžité odstoupení od kupní smlouvy a vyplacení kupní ceny bez zahájení reklamačního řízení, na které máme jako prodávající nárok.

Reklamační řízení je vždy nepříjemné. Naše společnost se snaží svým zákazníkům vycházet maximálně vstříc. Vzhledem k charakteru závady a délce držení předmětu reklamace nicméně nemůžeme souhlasit s Vaším tvrzením, že se jedná o třetí stejnou závadu. Kabát nese stopy opotřebení a je patrné, že byl pravidelně užíván a nošen. Propínání kabátu knoflíkem, který je přišitý ke kabátu nití, lze považovat za spoj podléhající obvyklému mechanickému namáhání. Uvolnění knoflíku bylo způsobeno opotřebením kabátu jeho užíváním a na takovou vadu se záruka nevztahuje. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží.
Reklamační řízení zahájené dne 22.3. 2017 bude v nejbližších dnech ukončeno zamítnutím reklamace a předmět reklamace Vám bude vrácen.

Děkujeme za pochopení.

Globus Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2017 13:09, před 8 lety


Marek Nožička

Dobrý den,
hned u první reklamace jsem upozornil na velice nekvalitně ušitý kabát a chtěl jsem kabát vrátit, avšak pracovnice uznala že kabát je po jednodenním nošení opotřebován a poslala ho na reklamaci. Když mi poté upadl knoflík znovu a protrhly se kapsy jak píšete, opět jsem nesouhlasil s opravou a opět bylo jen opraveno a jen jsem zase čekal, že u tohoto nekvalitního zboží se opět něco utrhne, či rozpárá! Ku podivu upadl již potřetí ten samý knoflík který již byl 2x opraven, tudíž reklamace z vaší strany byla opravou uznána. U kabátu za nemalou částku bych čekal mnohem lepší kvalitu a nesouhlasím s vašim tvrzením že se jedná o závadu podléhající mechanickému namáhaní, co jiného bych měl s kabátem dělat, než ho zapnout a rozepnout?! Jelikož se jedná již o třetí stejnou závadu, můj návrh bude odstoupení od smlouvy, ikdyž je mi jasné že vy reklamaci zamítnete, jak již mi bylo sděleno zde a také vašim arogantním managerem pobočky.
Jednání kterým je z vaší strany reklamace řešena se mi vůbec nezamlouvá Váš nespokojený zákazník...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2017 10:59, před 8 lety

Dobrý den, pane Nožičko,

vaše reklamace byla autorizovaným servisem našeho dodavatele posouzena jako neoprávněná z důvodu mechanického poškození. Na tato poškození se záruka nevztahuje.
I nadále trváme na tom, že reklamace byla zamítnuta oprávněně.
Vaši reklamaci považujeme za řádně vyřízenou a celou záležitost za uzavřenou.

Děkujeme za pochopení.
Globus Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 04:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.5.2017 07:26, před 8 lety


Marek Nožička

Hodnocení: